افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

پرسپولیس توسط هواداران تقویت می شود/ بازیکنانم کار بزرگی کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 226095
پرسپولیس توسط هواداران تقویت می شود/ بازیکنانم کار بزرگی کردند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عثمر ویآرا در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل خوزستان گفت: همانطور که دیدید با حضور هواداران می توانیم خیلی خوب بازی کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. با وجود سرما آمدند و وقتی عقب بودیم ما را رها نکردند. قدرتی که می دهند […]

به گزارش خبرنگار مهر، عثمر ویآرا در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل خوزستان گفت: همانطور که دیدید با حضور هواداران می توانیم خیلی خوب بازی کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. با وجود سرما آمدند و وقتی عقب بودیم ما را رها نکردند. قدرتی که می دهند همیشه پرسپولیس را تقویت می کند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که بین دو نیمه تمرکز خود را حفظ کردند و در نیمه دوم دقیقاً همان کاری را که می خواستیم انجام دادند.

وی درباره جذب مهاجم مورد نظر خود تاکید کرد: حرف هایی که من و آقای درویش زدیم داخلی سازمان است و دوست ندارم این صحبت ها را بیرون بیان کنم.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اهمیت بازی با استقلال تهران خاطرنشان کرد: امروز فقط در مورد بازی با فولاد صحبت می کنیم چون خیلی خوب کار کردیم و خیلی خوشحالیم. از فردا می توانیم در مورد دربی صحبت کنیم.

وی در خصوص لقب زلزله پرسپولیس که بار دیگر از سوی تماشاگران این تیم در ورزشگاه بیان شد، گفت: خودم را جای هواداران گذاشتم. من جای او بودم و از عملکردش بسیار راضی بودم. این نام های مستعار مسئولیت ما را افزایش می دهد. 30 سال است که این لقب را به من داده اند و الان هم می گویند وظیفه ام را سنگین می کند. ما می خواهیم در هر بازی بهتر باشیم.

وی به اعلام هر چه سریعتر زمان دقیق دربی اشاره کرد و گفت: قبل از بازی گفتم بهتر است تاریخ را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد به جای آبادان برزیل باید این لقب را به پرسپولیس داد، خاطرنشان کرد: بعد از بازی با ذوب آهن گفتم شانس هایی که در این بازی داشتیم این بود که می توانستیم پنج یا شش گل بزنیم. باید بیشتر روی گلزنی کار کنیم. امروز چهار گل زدیم و هنوز هم می توانیم پیروز شویم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره محبوبیتی که به دست آورده است، گفت: مربیان بزرگی مثل گل محمدی و برانکو در پرسپولیس بوده اند و نباید با فرد دیگری مقایسه شد. در برزیل هم با مربیان بزرگی کار کردم اما از آقای یحیی خیلی چیزها یاد گرفتم. او مثل معلم من بوده است. وقتی به برزیل رفتم از من خواست که برگردم و هدایت تیم را بر عهده بگیرم. من خودم را با مربیان بزرگ قبلی مقایسه نمی‌کنم و فقط می‌خواهم رزومه خوبی در مورد خودم بگذارم.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اشتباهات شخصی علیرضا بیرانوند در این دیدار گفت: با شما موافق نیستم. فولاد هنگام پاس دادن به توپ بسیار خوب عمل می کند. بیرانوند وقتی وارد رختکن می شود یک رهبر بزرگ است و همیشه از حمایت کل تیم برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.