افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمار: قدرتی که هواداران به ما می دهند پرسپولیس را قوی تر می کند/ گل محمدی برای من معلم بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 226086
اسمار: قدرتی که هواداران به ما می دهند پرسپولیس را قوی تر می کند/ گل محمدی برای من معلم بود – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد قدرتی که هواداران به این تیم می دهند باعث تقویت ارتش سرخ می شود. اسمار لوسویرا پس از پیروزی 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی بود و دو بار عقب افتادیم اما بازیکنان ما عالی کار کردند. البته ما موقعیت های زیادی برای […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد قدرتی که هواداران به این تیم می دهند باعث تقویت ارتش سرخ می شود.

اسمار لوسویرا پس از پیروزی 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی بود و دو بار عقب افتادیم اما بازیکنان ما عالی کار کردند. البته ما موقعیت های زیادی برای زدن بیش از چهار گل داشتیم. می دانستیم فولاد از ضربات ایستگاهی استفاده می کند اما متأسفانه دو بار به گل رسیدیم. برای ما مثال بود که با کمک هواداران یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: می‌خواستم از بازیکنانم تشکر کنم زیرا در دو نیمه که با هم بودیم تمرکز خود را حفظ کردند و در نیمه دوم به آنچه که در نظر داشتیم عمل کردند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند قدردانی می کنم، حتی در یک روز سرد هم به ورزشگاه آمدند و وقتی پشت فولاد بودیم ما را ناامید نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می دهند باعث می شود پرسپولیس همیشه قوی تر باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته است منتظر است تا اسمار نام مهاجم مورد نظر خود را به باشگاه بدهد، گفت: در داخل باشگاه صحبت هایی شده و نه «از آنچه بین من و درویش می گویند خوشم نمی آید» که با بیرون در میان بگذارم.

عثمر درباره محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان از دربی و پاشنه آشیل خط دفاعی پرسپولیس برای این دیدار تصریح کرد: امروز می خواستم در مورد بازی با فولاد صحبت کنم، چون بازی را بردیم و خوشحالم و باید جشن بگیریم. فردا روز دیگری است و می توانیم درباره دربی صحبت کنیم.

یکی از خبرنگاران به سرمربی پرسپولیس گفت که هواداران این تیم به تیمش لقب پرسپولیس زلزله زده را داده اند و خوشحالند که تیمشان مثل سه دهه قبل بازی می کند، عثمر در پاسخ گفت: می توانم خودم را جای پرسپولیس بگذارم. طرفداران اگر از روی سکوها بازی را تماشا می کردم، مطمئنا از نحوه بازی آن راضی بودم. این نام های مستعار مسئولیت ما را افزایش می دهد. وقتی سه دهه پیش این لقب را به ما دادند و حالا دوباره تکرار شد، مسئولیت ما بیشتر خواهد شد. در هر مسابقه سعی می کنیم تیم خود را بهبود بخشیم و بازی زیبا را به تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند و کسانی که آن را از تلویزیون تماشا می کنند ارائه دهیم.

وی در خصوص تغییر برنامه دربی خاطرنشان کرد: همانطور که روز گذشته گفتم این تصمیم باید زودتر گرفته شود زیرا به ضرر هر دو تیم است. ناهماهنگی ها برای فوتبال مضر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در برابر سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شعار معروف آبادان، برزیلی بودن مختص صنعت نفت آبادان است و حالا با حضور در پرسپولیس باید شعارها را به دست پرسپولیس داد، گفت: بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان گفتیم که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و گفتم برای گلزنی باید بیشتر تلاش کنیم، امروز چهار گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اما مهمتر از همه این است که نشدیم. در جریان بازی به فولاد فرصت گلزنی دادیم البته در پایان نیمه اول به پریرا فرصت دادیم و آنها می توانستند 3-1 جلو بیفتند اما اجازه ندادیم.

وی خطاب به خبرنگاری که این نکته را برجسته کرد، گفت: هواداران پرسپولیس از مربی خود استقبال نکردند اما کم کم در دل آنها فضای باز کردید. نمی توان با آنها مقایسه کرد. در برزیل با مربیان بزرگی کار کردم و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مرد اول نیمکت قرمزها در چهار سال اخیر تمجید کرد و خاطرنشان کرد: از یحیی گل محمدی چیزهای زیادی یاد گرفتم و او برایم معلم بود. وقتی برای تعطیلات به برزیل برگشتم، گل محمدی از من خواست که برگردم و در کنار پرسپولیس باشم.

اسمار با بیان اینکه برای موفقیت پرسپولیس هر کاری از دستش بر بیاید انجام می دهد، تصریح کرد: همه تلاشمان را می کنیم تا پرسپولیس قدرتمندتر از گذشته شود. من هرگز خودم را با مربیانی که سابقه بسیار قوی داشتند مقایسه نمی کنم. با این حال، امیدوارم بتوانم رکوردم را بهبود ببخشم و جامی کسب کنم تا در تاریخ باشگاه ثبت شود.

وی در خصوص اشتباه چشمگیر علیرضا بیرانوند در دو گل فولاد مقابل پرسپولیس گفت: فولاد در توپ های سوم خیلی خوب عمل می کند. بیرانوند یک بازیکن بزرگ و یک رهبر بزرگ در رختکن است که از حمایت کادر فنی و بازیکنان برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.