افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

مقام وزارت کشور: آمار طلاق در ادارات دولتی فاجعه بار است

  • کد خبر : 226077
مقام وزارت کشور: آمار طلاق در ادارات دولتی فاجعه بار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): برنا: رئیس کارگروه کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی گفت: طبق آمار مشکل جدی طلاق در ادارات وجود دارد. اولین همفکری تخصصی ابتکاری مردمی با هدف تقویت روند تحول و تعالی خانواده در تالار پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد. در این برنامه میثم نعمتی، رئیس کارگروه کنترل و کاهش […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

برنا: رئیس کارگروه کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی گفت: طبق آمار مشکل جدی طلاق در ادارات وجود دارد.

اولین همفکری تخصصی ابتکاری مردمی با هدف تقویت روند تحول و تعالی خانواده در تالار پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

در این برنامه میثم نعمتی، رئیس کارگروه کنترل و کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با تاکید بر اینکه مقدمه تاثیرگذاری بر موضوع طلاق داشتن دانش در کنار دغدغه و تجربه است، گفت: وی بیان کرد: همه حاضران در این جلسه فردی هستند که می توانند بار خانواده ای را که با آن دوپاره شده اند به دوش بکشند و امروز در این دولت فرصتی برای تفکر دقیق فراهم شده است.

وی نقش فعالان مردمی را در بحث طلاق مهم دانست و ادامه داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم این تمایل وجود دارد که موضوع کاهش طلاق و حمایت خانواده در کشور به فعالان مردمی سپرده شود. تا قبل از این دوره کمتر به این توانمندی ها دسترسی داشتیم، اما امروز این فرصت را داریم که با نهادهای ملی بنشینیم و درباره کارهایی که کردند و نکردند صحبت کنیم.

رئیس کارگروه کنترل و کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد: یک سال و نیم پیش یک طبقه بندی انجام دادیم و چهار موضوع اصلی در حوزه طلاق و کاهش جمعیت شناسایی شد. متأسفانه تاکنون هیچکس دلایل طلاق را به تفکیک منطقه نگفته است، مثلاً اگر پنج اقلیم فرهنگی در کشور وجود دارد، وضعیت هر یک از این مناطق چگونه است، دلایل طلاق چیست و چگونه می توان با آن مبارزه کرد. مسئله .

نعمتی به بحث آمار طلاق در ادارات دولتی پرداخت و این آمار را فاجعه بار عنوان کرد و افزود: طبق آمارها مشکل جدی طلاق در ادارات وجود دارد و از سوی دیگر دولت تلاش می کند گروه های مردمی را درگیر کند. برای حل این مسئله.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص کارگروه های طراحی شده با موضوع حمایت از خانواده بیان کرد و ادامه داد: در کمیته هایی که در این کارگروه وجود دارد و با همکاری گروه های مردمی، سند مقدماتی مربوط به حمایت قبل از ازدواج تهیه شده است. بعد از ازدواج که مربوط به تحکیم خانواده است، کمیته ای در مسیر طلاق ایجاد می کنیم.

رئیس کارگروه کنترل و کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور از برگزاری دوره های توانمندسازی برای فعالان خانواده خبر داد و گفت: فعالان خانواده در سطح محله تقویت و توانمند می شوند تا سفیر داشته باشیم. . در هر محله ای که پیگیر مسائل خانوادگی در سطح اعضای خانواده و محله است.

نعمتی با اشاره به موارد زیادی از زوج های با سابقه 20 ساله ازدواج که اکنون در مسیر طلاق قرار گرفته اند، گفت: باید حمایت خانواده از افراد مختلف صورت گیرد چرا که پس از گذشت دو دهه از زندگی مشترک شاهد تقاضای طلاق خانواده ها هستیم. ما باید طلاق ها را برای 10، 15 و 20 سال آینده مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: طرح هدا یکی از اقداماتی است که برای تشکیل و تحکیم خانواده دانش آموزان استان تهران آغاز شده است و برای هر دختر سال دوم چهار رویداد در نظر گرفته شده است تا این افراد بتوانند به عضویت هدا درآیند. . باشگاه قدم به قدم

رئیس کارگروه کنترل و کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور یکی از چالش های پیش روی خانواده ها را خبرنگاران دانست و گفت: یکی از چالش های جدی ما خبرنگاران هستند که واکنش منفی به موضوع خانواده و ترویج سبک زندگی غربی». انجام می دهند و ما باید از این طریق محتوای فرهنگی و هنری تولید کنیم و به همین دلیل در مرحله تولید کلیپ های مختلف هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.