افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » مبارز ایرانی قهرمان جام وهبی امره ترکیه اعلام شد

  • کد خبر : 226068
اسمارتک نیوز » مبارز ایرانی قهرمان جام وهبی امره ترکیه اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی ترکیه، کشتی گیران ایران با کسب 4 مدال طلا، 5 مدال نقره و 3 مدال برنز دست یافتند.برای تیم ایران دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در 77 کیلوگرم و محمدهادی ساروی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی ترکیه، کشتی گیران ایران با کسب 4 مدال طلا، 5 مدال نقره و 3 مدال برنز دست یافتند.
برای تیم ایران دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در 77 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم با 4 مدال طلا در وزن 77 کیلوگرم، رسول گرمسیری در 82 کیلوگرم، مهدی بالی در 97 مدال طلا کسب کردند. کیلوگرم. کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم مدال نقره و امیر عبدی در 77 کیلوگرم، عباس مهدی زاده در 82 کیلوگرم و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در پایان این رقابت ها ایران با 4 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز و در مجموع 166 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های ترکیه با 107 امتیاز و قرقیزستان با 97 امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج نمایندگان ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:
در وزن دینامیک 55 کیلوگرم، دودمرز در دور نخست آراکی میزکوکی ژاپنی را با نتیجه 12 بر 7 شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 از سد یولان مورتابک اولو از قرقیزستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. دادمرز در این مرحله با نتیجه 9 بر یک تورال مهدی اف از آذربایجان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار 5 بر 2 گئورگی توخادزه از گرجستان را شکست داد و طلا گرفت. محمدهادی شعبانی که در انتهای جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ویتالی کابالف از روسیه شد و با شکست حریف خود از دور رفت کنار رفت. رقابت در مراحل بعدی
در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل گلیم کبدناساروف از قزاقستان با نتیجه 11 بر 7 و با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست حریف خود در دور بعدی. دور، او از رقابت انصراف داد. محمدمهدی غلامپور در دور اول مقابل المیر علی اف از جمهوری آذربایجان با نتیجه 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این مبارز در دور بعد از دور رقابت ها کنار رفت. امیررضا پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم 7 بر 1 مرت ایلبارس از ترکیه را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی نیهاد گلوزاده آذربایجانی را با نتیجه یک بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار 3 بر یک مصطفی ساغلام از ترکیه را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل ژولامان شارشن بیکوف قهرمان جهان از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.
در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست 4 بر 3 از سد آلن ویسایتوف از روسیه گذشت و در دور بعد تینار شارشن بیکوف از قرقیزستان را 7 بر 3 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم ناهدا از بلاروس را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله دیگو چخیکوادزه از گرجستان را ۵ بر یک شکست داد و به فینال راه یافت. اسماعیلی در دیدار فینال مقابل محمود بخشی اف از ازبکستان در حالی که به دلیل مصدومیت حریف با نتیجه یک بر صفر پیش بود به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد. پس از خداحافظی در دور اول، محمدجواد رضایی در دور دوم با نتیجه 4 بر یک آلماتی کابیسپایف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مبارزه را با نتیجه 5 بر 5 به ابهور آتابایف از ازبکستان واگذار کرد و با توجه به شکست این مبارز در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست مقابل دیمیتری آداموف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و چون حریفش به فینال راه یافت به گروه بازنده رفت. رستمی در این گروه مقابل دیگر حریف روسی با نتیجه 7 بر 5 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست محمت داش دمیر از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. وی در دور بعد امیر عبدی دیگر نماینده کشورمان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه 3 بر یک تیمور بردف روس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر یک از سد جنگیز ارسلان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 امین کاویانی نژاد را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله به مصاف یوکسل سارجیک از ترکیه رفت و داوران هر دو مبارز را رد صلاحیت کردند. علی اسکو در دور اول با نتیجه 8 بر صفر و با ضربه فنی احمد آلتان از ترکیه را شکست داد. در دور بعد شو یامادا ژاپنی را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی تامرلان شادوکایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله 5 بر 4 ابراهیم ماگومادوف از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد.
با حذف مختاری، کاویانی نژاد و حریف قزاق، بازنده سارجییک به مصاف فرد راه یافته به فینال رفت. امیر عبدی نیز در گروه بازنده 3 بر 1 حریف ترکیه ای را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. در دیدار فینال کاویانی نژاد با نتیجه 5 بر صفر اسکو را شکست داد و به مدال طلا دست یافت، اسکو نیز به مدال نقره رسید. امیر عبدی در دیدار رده بندی مقابل دلشاد امانگلدف از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و مدال برنز را از آن خود کرد.
در وزن 82 کیلوگرم عباس مهدی زاده در دور نخست 5 بر 3 تنجی وزیرزاده آذربایجانی را شکست داد. وی در دور بعد حسن باراک کیلینج از ترکیه را با نتیجه 12 بر 3 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. رسول گرمسیری در دور اول به دلیل غیبت یونس امره بشار از ترکیه پیروز میدان شد. وی در دور بعد تورنیک دزاماشویلی از گرجستان را 2 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند. مهدی زاده نیز در جلسه صلاحیت حضور داشت. گرمیسری در این دیدار مقابل استانیسلاو شافرنکا از بلاروس با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت. عباس مهدی زاده نیز به دلیل غیبت بشار ترک در دیدار فینال به مدال برنز دست یافت.
در وزن 87 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، محمدحسین محمودی در دور دوم مقابل آلپرن بربر از ترکیه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست حریف ترکیه ای در فینال نیمه نهایی، محمودی کنار رفت. رقابت.
در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست ایلماز دوغان از ترکیه را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. او در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 آرتور سرکیسیان از روسیه را شکست داد. و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله سعید بیبولاتوف از روسیه را 2 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. سروی در این مرحله با نتیجه 7 بر 6 از سد نیکولای خومنکو از روسیه گذشت و راهی فینال شد. مهدی بالی در دور نخست تانسل جان از ترکیه را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد. وی در دور بعد یرولان اسکاکوف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. بالی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 متان بشار از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. دو نماینده کشورمان در دیدار پایانی به مصاف هم می روند که سروی با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد. بالی نیز مدال نقره گرفت.
در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور دوم پس از خداحافظی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 علی ارسلان از ترکیه را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. هدایتی در این مرحله مقابل متی کوسمانن از فنلاند با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. هدایتی در این دیدار با غیبت منصور شادوکایف از قزاقستان به مدال برنز دست یافت. امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 5 بر یک و با ضربه فنی ویتالی شور از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد بوراک جاکریجا ترکیه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد جنگنده روس گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و با تایید پزشک مقابل کوسمانن از فنلاند روی تشک نرفت و به مدال نقره دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.