افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

تغییر چهره مجید دلبندم بازیگر 50 ساله + عکس و اطلاعات خصوصی و بیوگرافی

  • کد خبر : 226044
تغییر چهره مجید دلبندم بازیگر 50 ساله + عکس و اطلاعات خصوصی و بیوگرافی

بهراد خرازی مجید دلبندم بازیگر متولد 15 اسفند 1352 در تهران، فارغ التحصیل رشته سینما در روسیه، بهراد خرازی فعالیت خود را از تلویزیون آغاز کرد و با سیب خنده و مجید دلبندم به اوج شهرت رسید. این کارگر به روسیه رفت و 5 سال در این کشور زندگی کرد، سپس به ایران بازگشت و […]

بهراد خرازی مجید دلبندم بازیگر متولد 15 اسفند 1352 در تهران، فارغ التحصیل رشته سینما در روسیه، بهراد خرازی فعالیت خود را از تلویزیون آغاز کرد و با سیب خنده و مجید دلبندم به اوج شهرت رسید. این کارگر به روسیه رفت و 5 سال در این کشور زندگی کرد، سپس به ایران بازگشت و با تئاتر و سینما ادامه داد.

بیوگرافی مجید دلبندم بازیگر.

بهراد خرازی متولد 15 اسفند 1352 در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته سینما در روسیه است. او کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و با سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. آقای خرازی چند سال پیش برای ادامه تحصیل و کار به روسیه رفت و 5 سال در این کشور زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و با تئاتر و سینما ادامه داد.

اولین بار در سال ۱۳۷۲ در سن ۲۰ سالگی در سریال سیما اختاز جلوی دوربین رفت و در نمایش استاد و دخترش به ایفای نقش پرداخت.

شهرت با سیب های خندان

در سال ۱۳۷۴ به عنوان نویسنده و بازیگر به گروه سیب خنده پیوست و با هنرمندانی چون یوسف تیموری، مجید صالحی و سیدجواد رضویان به شهرت فوق العاده ای دست یافت.

من عاشق مجید هستم

موفق باشید با مجید دلبندم

در سال ۱۳۷۷ با سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران که داستان عروسکی دست دراز به نام مجید را روایت می کرد، حضور موفقی داشت.

تجربه ای متفاوت در تلویزیون

این بازیگر بعد از سال 1381 در سریال هیچ ها به کارگردانی حمیدرضا حافظی بازی کرد اما 11 سال بعد با سریال دست نزن جیزه به کارگردانی امیر غفارمنش به تلویزیون بازگشت. ایفای نقش تهرانی در سریال بمیر استاندارد و سریال معمای شاه در سال 1373 یکی از کارهای موفق اوست.

بهزاد خرازی

علت کم کاری

سعی می کنم هیچ کاری را قبول نکنم یعنی باید بدانم توانایی ایفای آن نقش را دارم پس قبول دارم البته در این چند سال کار خوبی تولید نشده و کیفیت پایین آمده است.

بهزاد خرازی

ازدواج و همسر

از وضعیت تأهل و همسر بهراد خرازی اطلاعی در دست نیست و اطلاع موثقی نداریم.

بهزاد خرازی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.