افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

عالیشاه: بازیکنان جدید پرسپولیس باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 226032
عالیشاه: بازیکنان جدید پرسپولیس باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از قول مدیران این باشگاه مبنی بر پرداخت بین 5 تا 7 درصد قرارداد صحبت کرد. پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، امید عالیشاه گفت: با وجود اینکه عقب افتادیم، بازیکنان پرسپولیس تجربه کافی داشتند و ناامید نشدند و با انگیزه و اراده خاص خود نتیجه مسابقه […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از قول مدیران این باشگاه مبنی بر پرداخت بین 5 تا 7 درصد قرارداد صحبت کرد.

پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، امید عالیشاه گفت: با وجود اینکه عقب افتادیم، بازیکنان پرسپولیس تجربه کافی داشتند و ناامید نشدند و با انگیزه و اراده خاص خود نتیجه مسابقه را تغییر دادند. مهمترین چیز این است که ما شرمنده هواداران نباشیم. اگر خدای ناکرده اتفاق ناگواری می افتاد شرمنده هوادارانی می شدیم که در سرما بیرون آمدند و از هر نظر از تیم حمایت کردند.

وی در خصوص حضور رضا درویش در تمرین پرسپولیس و در پاسخ به این سوال که آیا در آستانه دربی قولی داده شد یا خیر؟ قرارداد و سند یکی از مطالبات است و همان مبلغی که قرار است برای فصل جدید بپردازند بابت معوقات فصل گذشته است اما واقعا این کافی نیست و باید تلاش بیشتری کرد زیرا مبلغ که بچه ها مطالبه دارند از فصل گذشته و حتی دو فصل قبل با توجه به شرایط تورمی ارزش آن پول یک سوم یا یک چهارم شده است. وقتی با تیم های دیگر اختلاف می بینیم درست نیست. همون مبلغی که امضا شده فکر کنم خیلی بهتر از اینها بتونی پرداخت کنی. بازیکنان هم حق زندگی دارند و البته مشکلات خودشان را دارند و امیدوارم حل شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال به تعویق افتادن دربی گفت: خبر تعویق را شنیده ام اما فعلا اظهار نظر نمی کنم تا فردا ببینیم چه می شود.

عالیشاه درباره عملکرد پرسپولیس زیر نظر اسمار و همچنین عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت: خریدهای جدید باید مثل همه بچه ها کمک کند. فکر می‌کنم خریدهای درستی انجام شده است، اما موضوع این نیست که فقط یک یا دو بازی خوب باشند، بلکه به کل سال مربوط می‌شود و همه بازی‌ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شوند، زیرا آنها کار خود را انجام می‌دهند. حتی ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. امیدوارم همینطور ادامه بدهند و زود راضی نشوند.

وی در خصوص پرداخت بدهی به رادوشویچ و اینکه باید پول به بازیکنان پرداخت می شد، تصریح کرد: نمی خواهم به عقب برگردم. این مشکلات همیشه بوده و هست. از روند خصوصی سازی و اینکه چه اتفاقی می افتد نمی دانم اما فقط می توانم بگویم شرم برای همه هواداران و شرم بزرگ برای پرسپولیس است. شما می توانید خیلی بهتر از این ها درآمد داشته باشید و خیلی بهتر از این ها خرج کنید. برای تیمی که این همه طرفدار دارد و در آسیا ریشه دارد و شناخته شده است زشت است اما گاهی مثلا هتل لنگ تیم می شود. آنها ناخوشایند هستند و هیچ کس آنها را دوست ندارد.

وینگر تیم پرسپولیس درباره مجوز حرفه ای گفت: این اتفاق هم برای ما افتاد و هم برای استقلال. این چیز زیبایی نیست و امیدوارم راه حلی که آنها ارائه می دهند به گونه ای باشد که به هواداران و تیم آسیب نرسد. حضور در آسیا باعث شادی فوتبال و هیجان بیشتر هواداران می شود و امیدوارم شاهد این مشکلات نباشیم.

علیشاه در پایان با بیان اینکه در آخرین دربی ها مرد اول بوده است، خاطرنشان کرد: این القاب است و من دنبال این حرف ها نیستم. وظیفه من است؛ چه دربی باشد، چه جام حذفی یا لیگ. البته گل زدن در دربی خوب است اما لقبی که به من می دهند را دوست ندارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)