افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

پرسپولیس اشتباهات «بیرانوند» را جبران کرد. اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 226026
پرسپولیس اشتباهات «بیرانوند» را جبران کرد.  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:30 و به قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با برتری 4 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید. ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:30 و به قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با برتری 4 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (90- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (78-محمد خدابنده لو)، استون ارونوف، مهدی ترابی (84- سعید صادقی)، امید عالیشاه (78- ​​و حید امیری)، عیسی آل کثیر (90- ابوالفضل بابایی)

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علینژاد، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار (56-علی شجاعی)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، وحید حیدریه (86-احسان پهلوان)، لوسیانو پری (86-86). ارغند)

در دقیقه 3 پس از برخورد مسعود ریگی با لوکاس کاندیدو، هافبک سرخ ها از ناحیه سر مصدوم شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد.

در ادامه پرسپولیسی ها با دانیال اسماعیلی فر از سمت راست به دروازه فولاد نزدیک شدند و این بازیکن توپ را به داخل محوطه فرستاد و ضربه سر آل کثیر به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اشتباهات دروازه بانان در لیگ به بیرانوند رسید

در دقیقه 10 بازیکنان فولاد به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند و موسی کولیبالی توپ را از سمت چپ به محوطه پرسپولیس فرستاد. در دیدارهای این هفته لیگ برتر، دروازه بانان نقش پررنگی در گلزنی داشتند.

صحنه مشکوک در محوطه جریمه فولاد.

پس از گل فولاد، پرسپولیسی ها حملات بیشتری را به سمت دروازه فولاد تدارک دیدند و در دقیقه 30 حرکت عالی ترابی و دریبل زدن در محوطه با ضربه خوب او همراه شد که کنت به کرنر فرستاد. در شروع مجدد پرسپولیسی ها معتقد بودند که هند یک پنالتی انجام داده اما داور باور نکرد.

بازی زیبای ترابی و آرونوف و تساوی برای پرسپولیس

در دقیقه 35 مهدی ترابی توپ را در اختیار گرفت و بیرون از محوطه جریمه به استون آرونوف پاس داد و این بازیکن دوباره به ترابی پاس داد و هافبک باهوش پرسپولیس در محوطه جریمه بار دیگر توپ را به آرونوف داد و این بازیکن. توانست با ضربه خود گلزنی کند. یک تساوی به ثمر برسانید تا تیم شما یک بر یک گل بزند.

خطای دوم بیرانوند و گل به خودی عبدالکریم حسن

در دقیقه 41 یک ضربه ایستگاهی برای فولاد ایجاد شد و بازیکن این تیم توپ را به داخل محوطه فرستاد و پس از شروع اشتباه فرشاد فرجی به توپ ضربه زد و در آستانه ورود به دروازه، توپ با سر برخورد کرد. از عبدالکریم حسن و گل دوم فولاد را به ثمر رساند.

کنعانیان داربی را از دست دادند

محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 44 کارت زرد گرفت و پس از اشتباه داور و اضافه کردن 4 کارت در این فصل، دیدار روز بیستم مقابل استقلال تهران را از دست داد.

در ابتدای نیمه دوم عبدالکریم حسن مدافع قطری این تیم توانست به گل برسد اما کمک داور با اعتراض بازیکنان و کادرفنی این تیم آفساید را اعلام کرد.

موتور گلزنی آل کثیر روشن است

در دقیقه 54 دانیال اسماعیلی فر وارد محوطه جریمه فولاد شد و توپ را به عیسی آل کثیر رساند و این بازیکن با مهار توپ و چرخش زیبایی توانست گل دوم را به ثمر برساند و برای تیمش مساوی کند.

کنعانی باعث خوشحالی پرسپولیس شد

در دقیقه 65 کرنر برای پرسپولیس ایجاد شد و هنگام ارسال توپ به محوطه جریمه فولاد، محمدحسین کنعانی زادگان با سر ضربه ای به توپ زد و مجتبی نجاریان با دست مانع از ورود توپ به دروازه شد و سپس داور اعلام کرد. خوب. خود کنعانی زادگان در دقیقه 68 پشت توپ قرار گرفت و توانست گل سوم پرسپولیس را در این دیدار به ثمر برساند.

ترابی با ضربه فنی گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند

بعد از 10 نفره فولاد، بازیکنان این تیم فاز دفاعی تری را در پیش گرفتند که باعث شد پرسپولیسی ها بیشتر به سمت دروازه فولاد حمله کنند. در دقیقه 74 پس از پاس دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی توپ را در اختیار گرفت و با ضربه ای فنی و زیبا از سمت راست توپ را به گوشه دروازه فولاد رساند تا نتیجه 4 بر 2 به نفع تیم فولاد شود. پرسپولیس.

پس از گل چهارم پرسپولیس، سرخ پوشان بار دیگر فرصت گلزنی داشتند که در یکی از این موقعیت ها عیسی آل کثیر نتوانست گل پنجم پرسپولیس را در تک به تک با کریستوفر کنت به ثمر برساند.

پرسپولیس با این برد 39 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و فولاد با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.