افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » درگیری جنگنده های ایرانی و ترکیه ای

  • کد خبر : 226007
اسمارتک نیوز » درگیری جنگنده های ایرانی و ترکیه ای

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در جریان رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره در آنتالیا ترکیه، محمدرضا مختاری نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا در دور نخست مقابل تیمور بردیف از روسیه به برتری 3 بر یک دست یافت. . وی در دومین دوئل با نتیجه 3 بر 1 […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در جریان رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره در آنتالیا ترکیه، محمدرضا مختاری نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا در دور نخست مقابل تیمور بردیف از روسیه به برتری 3 بر یک دست یافت. .

وی در دومین دوئل با نتیجه 3 بر 1 از سد چنگیز ارسلان از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مختاری در این مرحله امین کاویانی نژاد دیگر نماینده ایران در این وزن را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

مختاری در این مرحله برای رسیدن به فینال مقابل یوکسل سارجیک از ترکیه به روی تشک رفت. در جریان درگیری، جنگنده ترک به میل خود یک ضربه پرتاب کرد.

مختاری به این اقدام جنگنده ترک اعتراض کرد اما جنگنده ترک با درازکردن دست خود از مختاری عذرخواهی کرد تا درگیری از سر گرفته شود اما به محض شروع مجدد درگیری، مختاری با سر به حریف خود ضربه زد. سپس درگیری شدیدی در گرفت. جایی بین این دو مبارز

در ادامه مربیان ترک و افراد دیگری در کنار تاتامی وارد مبارزه شدند و به مختاری حمله کردند اما در نهایت با وساطت سایر افراد و مربیان ایرانی این درگیری پایان یافت اما هر دو مبارز از این مسابقات اخراج شدند.

در این میان عده ای از جنگنده ها و تماشاگران ترک نیز قصد ایجاد درگیری داشتند. حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بر سر این درگیری درگیری شدیدی با محمدرضا مختاری داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.