افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

رفیعی: پرداخت ها تا اینجای فصل خوب نبوده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 225958
رفیعی: پرداخت ها تا اینجای فصل خوب نبوده – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه پرداختی باشگاه به بازیکنان تاکنون خوب نبوده است. سروش رفیعی پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل لیگ برتر فوتبال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا به خانواده های شریف سیستان و بلوچستان به خاطر حادثه اخیر تسلیت می گویم. امیدوارم خداوند به خانواده […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه پرداختی باشگاه به بازیکنان تاکنون خوب نبوده است.

سروش رفیعی پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل لیگ برتر فوتبال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا به خانواده های شریف سیستان و بلوچستان به خاطر حادثه اخیر تسلیت می گویم. امیدوارم خداوند به خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند صبر عنایت فرماید. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر و بهتر به فکر هموطنان سیستان و بلوچستان باشند. به تیم خوب و عالی با شخصیت خوب و همچنین دوست خوبم احمد النامه قوت الهی می دهم و امیدوارم در آینده موفق باشند. تبریک به هواداران زن و مرد که در شرایط سخت در کنار تیم بودند.

وی افزود: خیلی خوب بود که باز هم از بازی عقب افتادیم و توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. موقعیت های زیادی داشتیم تا گل های بیشتری بزنیم، اما مهم بردی است که به دست آوردیم.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال گفت: پیروزی همیشه شیرین است چه قبل و چه بعد از دربی. هدف ما برد است و برنامه ما بازی به بازی پیشروی است.

رفیعی در خصوص وضعیت پرداختی بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنان برای داشتن یک تیم خوب باید خوب تمرین کنند و عملکرد مثبتی در زمین داشته باشند. آمادگی جسمانی و روحی بسیار مهم است. ما می‌توانیم خوب تمرین کنیم و برای مسابقه آماده شویم، اما برای آماده‌سازی ذهن، آرامش لازم است. همه ما درگیر مشکلات زندگی و خانواده خود هستیم. بحث مالی یک بحث مهم در هر کسب و کاری است. با احتساب نتایجی که گرفتیم و سپری شدن این فصل متاسفانه شرایط پرداخت خوب نبود.

وی در پایان گفت: می دانم باشگاه و هیات مدیره هر کاری که ممکن بود انجام دادند اما این تلاش ها بهتر از این هم می تواند باشد. از رضا درویش می خواهم تلاشش را بیشتر کند. فراموش نکنیم که یکی از خساراتی که ما از لحاظ پرداختی متحمل شدیم، به خاطر مطالبات سال گذشته بود، به همین دلیل حواسمان نیست که مربی و بازیکن خاصی را بیاوریم و با دلار قرارداد ببندیم و فکر نکنیم چه می شود. در سال های آینده اتفاق بیفتد. و چه ضربه هایی خواهیم خورد. بحث مالی مهم است و ما باید وضعیت خود را بهتر کنیم. برخی از پرداخت ها به ما حتی به 30 درصد هم نرسیده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)