افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

شما فکر می کنید مبل قهوه ای یکنواخت است، اشتباه می کنید. بیا با یک مدل مراکشی ژست بگیر

  • کد خبر : 22580
شما فکر می کنید مبل قهوه ای یکنواخت است، اشتباه می کنید.  بیا با یک مدل مراکشی ژست بگیر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای داشتن خانه ای زیبا و دلفریب باید سعی کرد محیطی ایجاد کند که استرس زا نباشد و حس آرامش و امنیت ایجاد کند. راه های ساده زیادی وجود دارد که می تواند خانه شما را به محیطی آرام و جذاب تبدیل کند که برای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز- برای داشتن خانه ای زیبا و دلفریب باید سعی کرد محیطی ایجاد کند که استرس زا نباشد و حس آرامش و امنیت ایجاد کند. راه های ساده زیادی وجود دارد که می تواند خانه شما را به محیطی آرام و جذاب تبدیل کند که برای استراحت مناسب است و ساده ترین و موثرترین آن انتخاب رنگ مناسب است. نه تنها رنگ مبلمان، بلکه رنگ دیوارها، کف و یا حتی دکوراسیون منزل نیز می تواند تاثیر فوق العاده ای در ایجاد حس آرامش در خانه داشته باشد. یکی از موارد مهم در دکوراسیون منزل، وسایل منزل است. یکی از اولین ویژگی های مبلمان که هنگام خرید به آن توجه می شود رنگ آن است.

ست مبلمان قهوه ای یکی از پرکاربردترین رنگ ها برای مبلمان است. خاصیت مبلمان قهوه ای این است که به راحتی با اکثر رنگ ها ترکیب می شود و مرحله دوم انتخاب فرش مناسب این قدرت را دارد که به خانه شما روح ببخشد.اگر به دنبال فرشی متناسب با مبل قهوه ای خود هستید، بدانید که وجود دارد. بسیاری از گزینه های زیبا در آن در دسترس شما است. برخی از این ایده ها حتی ممکن است شما را شگفت زده کند! ما لیستی از فرش های مدرن که با مبل های قهوه ای مطابقت دارند را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب فرش مناسب منزلتان کمک کنیم.

یک فرش گلدار کلاسیک آبی سرمه ای و سفید.

آبی سرمه ای و قهوه ای کاملا با هم ست می شوند. دلیل آن این است که آنها رنگ های مکمل (رنگ های متضاد در چرخه رنگ) هستند که کنتراست بالایی ایجاد کرده و آنها را بسیار چشم نواز می کند. این فرش سرمه ای و سفید گلدار ظاهری مدرن و در عین حال شیک ایجاد می کند که کاملاً با مبل قهوه ای شکلاتی هماهنگ می شود. سایر سایه های قهوه ای نیز با این طرح رنگی به خوبی کار می کنند، بنابراین در انتخاب لوازم جانبی برای بقیه اتاق خود به دنبال قطعات چوبی و لوازم حصیری جالب باشید.

فرش طرح پلنگی.

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که پلنگ حیوانی خنثی است؟ خب درسته! این فرش طرح پلنگی زیبا به خوبی با یک مبل قهوه ای در این فضای داخلی خنثی جفت می شود و در حالی که مکمل بقیه دکور است، طراحی این فرش ثابت می کند که فرش های خنثی نباید خسته کننده باشند. انتخاب فرشی با نقش و نگارهای جالب یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خوش‌رنگ‌تر کردن فضایتان و در عین حال داشتن یک طرح رنگی پیچیده و خنثی است.

قالیچه با نقش پلنگی

یک فرش آبی قدیمی

شما عاشق دکور سنتی هستید، بنابراین سعی کنید مبل قهوه ای تیره را با فرشی به سبک آنتیک آبی روشن و قهوه ای ست کنید. یک طرح رنگ آبی و قهوه ای برای خانه شما عالی است. اگر از طرفداران دکورهای سنتی هستید، فرش هایی به سبک قدیمی مانند این را می توان با مبلمان مدرن تری ست کرد.

قالیچه-محیط-سبک-آنتیک-آبی

یک فرش سبز مراکشی را امتحان کنید

سبز به عنوان یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها شناخته می شود. طبیعت را به ما یادآوری می کند و به ما احساس آرامش و امنیت می دهد. ست کردن یک فرش سبز با مبل قهوه ای راهی عالی برای آوردن حس طبیعت به خانه شما است. رنگ های عاج، سفید و دیگر رنگ های خنثی با طرح رنگ قهوه ای و سبز به خوبی کار می کنند.

فرش-سبز-فرسوده-1536x1536

فرش پرزدار راه راه خاکستری و سفید

یک فرش خاکستری همراه با یک مبل قهوه ای یک راه عالی برای ایجاد ظاهری هوشمندانه و پیچیده در اتاق نشیمن شما است. این ظاهر برای آپارتمان های مدرن عالی است و با فضای داخلی مینیمالیستی به خوبی کار می کند. همانطور که این فرش راه راه کرکی زیبا نشان می دهد، رنگ مشکی و قهوه ای در کنار هم قطعاً نباید خسته کننده باشند. این فرش فوق العاده ضخیم است و بهترین راه برای افزودن گرما و راحتی به فضای زندگی شماست.

فرش پرزدار راه راه خاکستری و سفید

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی تعمیر کنید، صفحه تعمیر خانه ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.