افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

تلاش دولت برای تقویت بخش خصوصی

  • کد خبر : 225433
تلاش دولت برای تقویت بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در مراسم افتتاحیه کارخانه پاک چوب شهرک شوش اظهار داشت: بیش از 1000 نفر به صورت مستقیم و 8000 نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند. وی با تاکید بر اینکه اساس دولت پیگیری کار در بخش خصوصی است، افزود: تمام […]

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در مراسم افتتاحیه کارخانه پاک چوب شهرک شوش اظهار داشت: بیش از 1000 نفر به صورت مستقیم و 8000 نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه اساس دولت پیگیری کار در بخش خصوصی است، افزود: تمام تلاش دولت بر این است که بخش خصوصی برای رسیدگی به این کار تقویت شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: هدف این است که نیروی کار این کارخانه به 10 هزار نفر برسد.

رئیسی ادامه داد: انتظار می رود با حمایت دولت و تلاش صنعتگران به جایی برسیم که در منطقه خوزستان بیکار نباشیم و کیفیت تولید در این منطقه خوب باشد. شناخته شده و قابل رقابت با کشورهای منطقه است.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس جمهور در سفر کاری خود به خوزستان، بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم 3 و پروژه های فولاد بخش خصوصی از جمله کارخانه فولاد آتیه اهواز را افتتاح می کند. استان در روز جمعه 27 اسفند. طرح میان مدت غدیر آبرسانی به 26 شهر و 1000 روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه در شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجد سلیمان و دارخوین، بهره برداری از طرح میان مدت آبرسانی شهرهای دزفول، لالی ، شوشتر و اندیمشک.

همچنین در این سفر اجرای طرح آب فدک برای آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و 690 روستا و آبرسانی آغاز می شود. در این سفر طرح تثبیت آب پایانه شلمچه و چذابه آغاز و بیش از 1700 روستا به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.