افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

مهران مدیری در دراکولا را به خاطر دارید؟ در حال حاضر Vishka راحتی بالا بلند با سبک کژوال

  • کد خبر : 22542
مهران مدیری در دراکولا را به خاطر دارید؟  در حال حاضر Vishka راحتی بالا بلند با سبک کژوال

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ویشکا آسایش طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد 25 آبان 1351 در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه در انگلستان است. اولین فعالیت هنری ویشکا آسایش بازی در سریال امام علی (ع) به کارگردانی داوود میرباقری است. او برای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ویشکا آسایش طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد 25 آبان 1351 در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه در انگلستان است. اولین فعالیت هنری ویشکا آسایش بازی در سریال امام علی (ع) به کارگردانی داوود میرباقری است. او برای فیلم مردان ممنوعه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. از نمونه کارهای او می توان به گورکان در دوره ای شناخته شده برف روی کاج ها، من دیگو مارادونا هستم، 50 کیلو گیلاس، نهنگ عنبر 2، بچه گربه خوب و بد، من و شارمین، مرموز و ساکت اشاره کرد. البته جالب است بدانید این روزها همه شاهد بازی زیبای او در سریال بینوه هستیم که می توان گفت یکی از پرمخاطب ترین سریال های سال است. این بازیگر قد بلند یکی از بازیگرانی است که معمولا لباس هایش را به سبک کژوال انتخاب می کند و می توان گفت معمولا لباس هایی را انتخاب می کند که در آن راحت باشد. البته بد نیست بدانید که این بازیگر با وجود قد بلند، در چارچوب قوانینی که برای افراد با این هیکل و هیکل پیشنهاد می شود، قرار نمی گیرد.

برای مثال همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید ویشکا آسایش از پوشیدن مانتوهای بلند ترسی ندارد و با اعتماد به نفس آن ها را می پوشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب ویشکا آسایش آشنا شوید.

سبک راحتی ویشکا

ویشکا آسایش با لباس جومونگ در اکران فیلم سرخ پوست

ویشکا آسایش تقریبا همیشه با مانتوها و بلوزهای بلند دیده می شود و به نظر می رسد دوست دارد در استایل خود بر قد خود تاکید کند. گاهی این مانتوها و تاپ ها مدل ساده و راسته ای دارند و گاهی مدل های چین دار یا آستین کیمونو آن ها گزینه های مناسب تری برای اندام شما هستند. حالا همانطور که در تصاویر زیر می بینید، او برای اکران فیلم Red Skin یک کت بلند و کیمونو را تکان می دهد و مثل همیشه کفش های پاشنه بلند و رنگ های روشن در تیپ خود به پا کرده است.

سبک راحتی ویشکا

سبک راحتی ویشکا

باز هم کت بلند و راحتی ویشکا در اکران فیلم نهنگ انبار 2

ویشکا آسایش همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم بیشتر از مانتوهای کوتاه مانتوهای بلند می پوشد، اما جالب است بدانید که این بازیگر معمولا کت بلند خود را بسته به فصل انتخاب می کند و معمولا برای فصل تابستان سفید است. این انتخاب تو است. همانطور که می بینید او برای فیلم نهنگ عنبر یک کت سفید انتخاب کرده و لباس خود را با رنگ سبز تکمیل کرده است. البته این استایل زیبا را تا حدودی می توان به انتخاب کیف و کفش های متالیک نسبت داد که استایل ساده آن را به یک سبک لوکس تبدیل کرده است.

سبک راحتی ویشکا

سبک راحتی ویشکا

استایل مشکی و تیره ویشکا آسایش در مراسم رونمایی از سریال نهنگ آبی

جالب است بدانید که ویشکا با قد بلند بودن راحت است و مانند سایر قدبلندها می تواند لباس های کوتاه یا بلند بپوشد. بنابراین بدون توجه به طول لباس، و حتی با یک لباس میدی یا میدی، می توانید یک استایل خوب پیدا کنید. با این حال، او ترجیح می دهد لباس های بلند بپوشد. ما اغلب او را با لباس های بلند می بینیم که بدنش را کشیده به نظر می رسد.

سبک راحتی ویشکا

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل ویشکا آسایش قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.