زهرا عاملی مجری سابق رادیو و تلویزیون ایران است. این مجری اخیرا تصویری از کتابخانه اش منتشر کرده و از عشقش به مطالعه صحبت کرده است. دکوراسیون کتابخانه او برای کاربران فضای مجازی جالب بود. در ادامه تصویری جالب از دکوراسیون شیک و منحصر به فرد کتابخانه زهرا عاملی مجری سابق تلویزیون را مشاهده می کنید.

پست جدید زهرا عاملی

زهرا عاملی

اولین باری که کتاب هایم را اهدا کردم در دوازده سالگی بود. با زحمت جعبه ای از کتاب ها را روی دوشم گذاشتم و از پارک پاسداران هفتم تا مسجد ضرابخونه راه افتادم و در آنجا به مسئول کتابخانه مسجد گفتم: آنها را خوانده ام، بسیار زیبا هستند. چرا آنها را نجات ندادی؟ آنها؟ خنده ای بی معنی کردم و از جواب طفره رفتم و رفتم. در آن زمان من هنوز آنقدر بزرگ نشده بودم که بتوانم به این سوال پاسخ دهم. بعد از آن بارها کتاب هدیه دادم… شاید یک کامیون کتاب هدیه دادم و به کسی نگفتم چرا کتاب هایی را که دوست داشتم نگه نداشتم؟! ولی خودم میدونم

زهرا عاملی

علاقه مجری به کتابخوانی.

وقتی بچه بودم، کتاب خواندن بزرگترین آرزوی من بود و مادرم هیچ وقت از خریدن کتاب برایم راضی نبود، فکر می کرد ریشه رفتارهای عجیب من کتاب خواندن است و با بیش فعالی در کودکان آشنا نبود… مامان فکر می کرد. به من می گفت دلواپس، اما من جلوی همه کتابفروشی ها گریه می کردم که مادرت برایم کتاب بخرد… برای همین هر جا مهمانی می رفتیم، وارد کتابخانه شان می شدم و به زور از من کتاب امانت می گرفتم. خاله، عمه و غیره بعداً کتاب‌ها مرا پیدا می‌کردند و اطرافیانم کتاب‌های زیادی را به من هدیه می‌دادند. وقتی بچه بودم دلم برای کتاب خواندن تنگ شده بود و اگر این هدایا را نمی گرفتم شاید هرگز لذت خواندن کتاب های مهم دنیا را در سنین پایین تجربه نمی کردم، پس به خودم قول دادم که وقتی بزرگ شدم ، کتابهای خوب را به دیگران هدیه خواهم داد …. در خانه جدیدی که به آن رسیدیم، کتابخانه من کوچکتر از همیشه است … من هنوز برخی از این کتابها را نخوانده ام اما عادت دارم بعد از خواندن آنها را بدهم. آنها هنوز با من هستند… به چه کسی کتاب هدیه می خواهید؟




آیا این خبر برای شما مفید بود؟