افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

0 تا 100 ست شلوار کیف؛ فراموش نکنید که تابستان امسال لباس کلاسیک یا غیر رسمی می پوشید

  • کد خبر : 22512
0 تا 100 ست شلوار کیف؛  فراموش نکنید که تابستان امسال لباس کلاسیک یا غیر رسمی می پوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در سال های اخیر طراحان لباس راحتی افراد را ملاک طرح های خود قرار داده اند. پس حتما متوجه شده اید که لباس در خارج از کشور و آزاد چقدر مد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این طرح ها شلوارهای گشاد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در سال های اخیر طراحان لباس راحتی افراد را ملاک طرح های خود قرار داده اند. پس حتما متوجه شده اید که لباس در خارج از کشور و آزاد چقدر مد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این طرح ها شلوارهای گشاد هستند که سال هاست به کمد لباس های ما راه پیدا کرده اند و به خصوص در بین خانم های جوان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. در دهه 90، شلوار جین گشاد یکی از محبوب ترین استایل های خیابانی و زیرزمینی بود که ستاره های هیپ پاپ می پوشیدند. حال اگر می خواهید برای تابستان امسال یک استایل مد روز و جذاب را تجربه کنید، پیشنهاد ما این است که ابتدا یک شلوار کیف بخرید و سپس هر آنچه را که باید در مورد شلوار کیف و نحوه ترکیب آن ها در استایل خود بدانید، یاد بگیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را در مورد نحوه مدل دادن به شلوار ترند 1402 دریافت کنیم.یکی از جالب ترین ویژگی های شلوار کیف را می توان تناسب راحت آن دانست، هرچند گاهی اوقات این ویژگی انسان را به فکر وا می دارد که خانم ها که این شلوار را فقط می توان برای استایل های کژوال و خیابانی استفاده کرد.

در حالی که این تصور کاملاً اشتباه است، زیرا شما می توانید این شلوارها را در استایل های رسمی و کلاسیک، البته در نوع متناسب با سبک لباس خود بپوشید.

شلوار کیف

بایدها و نبایدهای شلوار همسان

در ابتدا ایجاد تعادل در ظاهر کلی، موضوعی کلیدی و مهم در ترکیب شلوار کیف است. منظورم این است که مراقب باشید که اندام خود را با پارچه های زیاد غرق نکنید. مثلا خانم های قدبلندی که می خواهند شورت کیف را با کت کوتاه ترکیب کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که در این نوع استایل، شلوار مورد توجه است. بنابراین اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، از رنگ های ساده و سرد استفاده کنید. البته بهتر است این افراد علاوه بر رعایت نکته ذکر شده، شلوارهایی بپوشند که درز بلندی دارند، زیرا این شلوارها باعث بلندتر نشان دادن قد می شوند، بنابراین برای افراد سایز بزرگ انتخاب مناسبی است. البته برای افراد لاغر خوب است که برعکس عمل کنند تا تعادل در استایل خود را حفظ کنند.

شلوار + کیف (2)

شلوار + کیف (3)

شلوار جین گشاد را در استایل های غیررسمی فراموش نکنید.

شلوار جین گشاد یکی از شیک ترین شلوارهای سال است که برای استایل های کژوال یا روزمره به شدت توصیه می شود. البته افرادی که اندامی سیبی شکل دارند، یعنی بالاتنه از پایین تنه بزرگتر است، می توانند با پوشیدن شلوار جین گشاد به تناسب اندام بهتری برسند. همچنین افرادی که اندامی گلابی شکل دارند نیز می توانند با داشتن این استایل توجه را به قسمت های چاق خود جلب کنند. پس از انتخاب شلوار جین گشاد، لازم است یک پیراهن گشاد بپوشید تا تیپ خود را کامل کنید و جادوی شلوارهای گشاد شیک را بدانید.

شلوار + کیف

شلوار + کیف (1)

شلوار گونی پارچه ای به سبک رسمی

اگر می خواهید به مهمانی بروید و مانتو و مانتو کوتاه برای خود انتخاب کرده اید، انتخاب رنگ شلوار دمپایی بسیار مهم است، بنابراین باید زمان زیادی را برای انتخاب آن صرف کنید. اگر رنگ شلوار کیف شما خنثی است، به راحتی می توانید بقیه ظاهر خود را با رنگ های دیگر کامل کنید زیرا رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند. بنابراین، اگر شلوار بافتنی مورد علاقه شماست، حتماً به هماهنگی رنگ با کت یا سایر وسایل استایل خود توجه کنید.

شلوار کیف

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.