افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » نمایندگان کشور به فینال و رده بندی کشتی راه یافتند

  • کد خبر : 225084
اسمارتک نیوز » نمایندگان کشور به فینال و رده بندی کشتی راه یافتند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، صبح امروز نخستین روز از رقابت های بین المللی کشتی جام امره وهبی ترکیه با برگزاری رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82، 97 و 130 کیلوگرم در شهر آنتالیا ترکیه است. در پایان رقابت های مقدماتی پویا، دادمرز در 55 کیلوگرم، رسول گرمسیری در 82 کیلوگرم، محمدهادی ساروی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، صبح امروز نخستین روز از رقابت های بین المللی کشتی جام امره وهبی ترکیه با برگزاری رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82، 97 و 130 کیلوگرم در شهر آنتالیا ترکیه است.

در پایان رقابت های مقدماتی پویا، دادمرز در 55 کیلوگرم، رسول گرمسیری در 82 کیلوگرم، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به فینال دیدرا راه یافتند. عباس مهدی زاده و فردین هدایتی در اوزان 82 و 130 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی شرکت کردند و محمدهادی شعبانی در وزن 55 کیلوگرم و محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن دینامیک 55 کیلوگرم، دودمرز در دور نخست آراکی میزکوکی ژاپنی را با نتیجه 12 بر 7 شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 از سد یولان مورتابک اولو از قرقیزستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

دادمرز در این مرحله با نتیجه 9 بر یک تورال مهدی اف از آذربایجان را شکست داد و راهی فینال شد. محمدهادی شعبانی که در انتهای جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ویتالی کابالف از روسیه شد و با شکست حریف خود از دور رفت کنار رفت. رقابت در مراحل بعدی

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست مقابل دیمیتری آداموف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و چون حریفش به فینال راه یافت به گروه بازنده رفت. رستمی در این گروه مقابل دیگر حریف روسی با نتیجه 7 بر 5 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 82 کیلوگرم عباس مهدی زاده در دور نخست 5 بر 3 تنجی وزیرزاده آذربایجانی را شکست داد.

وی در دور بعد حسن باراک کیلینج از ترکیه را با نتیجه 12 بر 3 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

رسول گرمسیری در دور اول به دلیل غیبت یونس امره بشار از ترکیه پیروز میدان شد. وی در دور بعد تورنیک دزاماشویلی از گرجستان را 2 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند. مهدی زاده نیز در جلسه صلاحیت حضور داشت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست ایلماز دوغان از ترکیه را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. او در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 از سد آرتور سرکیسیان روسی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله سعید بیبولاتوف از روسیه را 2 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. سروی در این مرحله با نتیجه 7 بر 6 از سد نیکولای خومنکو از روسیه گذشت و راهی فینال شد.

مهدی بالی در دور نخست تانسل جان از ترکیه را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد. وی در دور بعد یرولان اسکاکوف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. بالی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 متان بشار از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. در دیدار فینال دو نماینده کشورمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور دوم پس از خداحافظی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 علی ارسلان از ترکیه را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. هدایتی در این مرحله مقابل متی کوسمانن از فنلاند با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 5 بر یک و با ضربه فنی ویتالی شور از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد بوراک جاکریجا ترکیه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

میرزازاده در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد جنگنده روس گذشت و راهی فینال شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.