افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام مهم رهبر انصارالله/ آنچه در راه است بسیار بزرگتر است

  • کد خبر : 225038
پیام مهم رهبر انصارالله/ آنچه در راه است بسیار بزرگتر است

به گزارش خبرآنلاین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: به استثنای آمریکا و انگلیس، همه کشورهای جهان خواهان توقف جنگ غزه هستند. افکار عمومی در ایالات متحده و انگلیس از دولت های آنها می خواهند که برای توقف تجاوز در غزه فشار بیاورند. به گزارش الجزیره، رهبر انصارالله تصریح کرد: آمریکایی ها به دلیل […]

به گزارش خبرآنلاین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: به استثنای آمریکا و انگلیس، همه کشورهای جهان خواهان توقف جنگ غزه هستند. افکار عمومی در ایالات متحده و انگلیس از دولت های آنها می خواهند که برای توقف تجاوز در غزه فشار بیاورند.

به گزارش الجزیره، رهبر انصارالله تصریح کرد: آمریکایی ها به دلیل شکست و رسوایی، به جای تلاش برای توقف تجاوز و محاصره، تحت عنوان آتش بس موقت در ماه رمضان عمل می کنند. دشمنان خواهان ادامه اشغال غزه هستند و قصد دارند از عنوان آتش بس برای دستیابی به اهداف نظامی استفاده کنند. دشمن برای جبران ناکامی خود در دستیابی به اهداف خود اقدام به نسل کشی در غزه کرده است. آنها می خواهند از موضوع آتش بس موقت در ماه رمضان برای جلوگیری از توقف کامل تجاوز استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالملک الحوثی گفت: سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مایه شرمساری است. آمریکایی ها این شرم را تحمل می کنند و اولین کسانی هستند که به جنایت علیه فلسطینیان متهم می شوند. جنایات و کشتار دسته جمعی فلسطینیان در برابر چشمان جامعه جهانی انجام می شود. نسل کشی ساکنان غزه جنایت علیه بشریت است و هیچ جای امنی در غزه در برابر حملات اشغالگران وجود ندارد و صهیونیست ها با استفاده از سلاح های ممنوعه به همه چیز حمله کرده اند. آمریکا با انداختن کمک های ناچیز و ناچیز به مردم غزه از آسمان سعی دارد مردم جهان را فریب دهد در حالی که این کشور ده ها تن سلاح در اختیار اسرائیل قرار می دهد تا از آن برای کشتار فلسطینیان در غزه استفاده کند. ایالات متحده از ارسال کمک های زمینی، دریایی و فرودگاهی به نوار غزه جلوگیری می کند.

و افزود: اظهارات محکومیت و محکومیت برخی کشورهای اسلامی ناکافی است. این کشورها باید اقدامات عملی برای کمک به توقف تجاوز به غزه انجام دهند. مواضع عربی و اسلامی همچنان ضعیف است و خود را به صدور بیانیه بدون اقدام عملی محدود می کند. بیانیه های کشورهای اسلامی در مورد فلسطین به گونه ای تنظیم می شود که اسرائیلی ها می خواهند: حتی وقتی از یمن و عملیات نیروهای مسلح حامی جبهه غزه صحبت می کنند، این کار را به صورت منفی انجام می دهند.

الحوثی تاکید کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها با همه جنایات، تجاوزات و وحشیگری هایی که در غزه مشهود بود، خطری برای کل ملت ما هستند. در رویکردها و راهبردهای آمریکا و اسرائیل هیچ رویکرد دوستانه یا صلح واقعی با هیچ کشور عربی وجود ندارد. برنامه غرب – آمریکا – اسرائیل برای عادی سازی روابط کشورها در واقع کنترل آنهاست. اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها میزان خطری را که برای ملت با کاری که انجام می‌دهند، آشکار کرده‌اند. از طریق تابعیت، دشمن می تواند به نهادهای رسمی نفوذ کند و برنامه گسترده ای برای کنترل کشورهای عادی وجود دارد. دشمن به دنبال نفوذ در ساختار ایدئولوژیک، هویت و تعلق کشورهایی است که اخلاق و ارزش‌ها را مخدوش کرده‌اند. دشمن به دنبال تغییرات جمعیتی در برخی از کشورهای عادی شده به عنوان بخشی از برنامه های کنترل و اکتساب گسترده است.

رهبر انصارالله گفت: مردم مظلوم باید حتی در حد تحریم محصولات آمریکایی و اسرائیلی وارد عمل شوند. قرار بود شرکت های حامی دشمن به دلیل وابستگی به بازارهای عربی و اسلامی ورشکست شوند.

وی افزود: اگر مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان نبود، دشمن لطمه بزرگی به ملت وارد می کرد. در شرایط استیصال و مهجوریت بزرگ، جبهه های پشتیبانی با موقعیت واقعی وجود دارد که مهمترین آنها جبهه حزب الله است. جبهه حزب الله با شتاب کمی و کیفی، اثربخشی، نفوذ و درگیری مستقیم ادامه دارد. جبهه عراق به حمله به دشمن اسرائیلی ادامه می دهد و انتظار می رود عملیات آن افزایش یابد. بزرگترین حرکت مردم یمن نسبت به هر موضوعی که تاکنون با آن مواجه شده اند، حرکت آنها برای حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل به غزه است.

سران ثارالله اعلام کردند: حمله به ناوهای آمریکایی و اسرائیلی از بارزترین عملیات ماست. عملیات انجام شده در دریای سرخ و عرب بالغ بر 64 عملیات بوده است. عملیات پشتیبانی با 403 موشک بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین که 61 کشتی را هدف قرار دادند به 96 رسید. فاصله کشتی ها، حرکت و استتار آنها با خاموش کردن دستگاه های ردیابی و اطلاعات و… مواردی است که مورد غفلت قرار گرفته است. 32 عملیات موشکی بالستیک علیه اهدافی در فلسطین اشغالی انجام شد. حمله دیروز به ناو آمریکایی، دقت حمله و قدرت تخریب آمریکا را غافلگیر کرد. تنها راه توقف عملیات ما توقف تهاجم و محاصره غزه است و تشدید تنش سودی نخواهد داشت، بلکه بر خود دشمنان تأثیر می گذارد. ما به توسعه توانمندی‌های نظامی ادامه می‌دهیم و تحرکات شگفت‌انگیزی وجود دارد که به ما امکان می‌دهد تا عملیات کیفی و تاثیرگذاری را علیه دشمن انجام دهیم. ما به دشمنان خود می گوییم آنچه در راه است از هر نظر بزرگتر است، عمل می کنیم و سپس به صورت شفاهی در مورد آن بحث می کنیم. همه سطوح شاهد دستاوردهای استراتژیک ما خواهند بود که کشور ما را در بین کشورهای محدود جهان از نظر توانمندی قرار می دهد.

وی همچنین گفت: تظاهرات، راهپیمایی ها و رویدادهای حمایت از غزه با عملیات نظامی ادغام شده و از اهمیت بالایی برخوردار است. این سطح بالای تعامل مردمی در یمن از مزیت ثبات و تداوم برخوردار است، زیرا در بافت عربی فقط تعامل آنی وجود دارد.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.