افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

ما در «تله سوخت» گرفتار شده ایم. حمایت از پروژه خودروهای الکتریکی

  • کد خبر : 224957
ما در «تله سوخت» گرفتار شده ایم.  حمایت از پروژه خودروهای الکتریکی

به گزارش بازار، عباس علی آبادی امروز (پنجشنبه) در اختتامیه پنل های تخصصی پنجمین رویداد علمی با محوریت بوم شناسی خودروهای برقی در نمایشگاه بین المللی تهران گفت: موضوع خودروهای برقی را 15 سال پیش در یکی از دانشگاه ها شروع کردم و تا کنون من از این طرح حمایت می کنم. این یک نیاز […]

به گزارش بازار، عباس علی آبادی امروز (پنجشنبه) در اختتامیه پنل های تخصصی پنجمین رویداد علمی با محوریت بوم شناسی خودروهای برقی در نمایشگاه بین المللی تهران گفت: موضوع خودروهای برقی را 15 سال پیش در یکی از دانشگاه ها شروع کردم و تا کنون من از این طرح حمایت می کنم. این یک نیاز ملی و بین المللی است، زیرا کره زمین نمی تواند این میزان آلودگی را بپذیرد.

وی افزود: هر راهکاری که ارائه می شود باید از هم اکنون بررسی شود. در مواقع ضروری با همه دانشگاهیان و دانشمندان تماس می گیریم تا راه حل های خوبی ارائه دهیم. ما به همه دانشگاه ها اعلام کرده ایم که همه وارد این عرصه شوند و امیدواریم روزی برسد که همه خودروهای برقی ما به دنیا صادر شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه واردات خودروهای برقی خوب است، گفت: اما واقعیت تقویت مهندسی و نوآوری است که باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد. تولید مهم است، اما نه هر تولیدی، بلکه باید تولید بخش‌های تولیدکننده ثروت و چیزهایی که گلوگاه هستند تولید شود.

وی ادامه داد: امروز نیاز به خودروهای برقی را تشخیص داده ایم، گرفتار «تله سوخت» شده ایم، اگر راه حلی دارید اعلام کنید، اما راه حل افزایش قیمت بنزین نیست، شاید افزایش تدریجی قیمت بنزین قیمت وجود داشت خوب بود اما امروز راه حلی نیست.

علی آبادی با اشاره به آلودگی شهرها تصریح کرد: شاید امروز بحث خودروهای برقی ضروری است و ممکن است فردا موضوع دیگری جایگزین آن شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.