افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اگر شریک عاشقانه شما این علائم را دارد؛ یعنی دوستت نداره!

  • کد خبر : 224899
اگر شریک عاشقانه شما این علائم را دارد؛  یعنی دوستت نداره!

به گزارش رکنا، در این مقاله به بررسی 9 نشانه ای می پردازیم که ممکن است نشان دهد شخصی شما را دوست ندارد. با این حال، به یاد داشته باشید که همه افراد متفاوت هستند و اینها قوانین خاصی نیستند. اما آنها مطمئناً می توانند به شما ایده دهند که نسبت به دیگران در چه […]

به گزارش رکنا، در این مقاله به بررسی 9 نشانه ای می پردازیم که ممکن است نشان دهد شخصی شما را دوست ندارد. با این حال، به یاد داشته باشید که همه افراد متفاوت هستند و اینها قوانین خاصی نیستند. اما آنها مطمئناً می توانند به شما ایده دهند که نسبت به دیگران در چه جایگاهی قرار دارید.

1) از شما دوری می کنند

تعامل اساس هر رابطه است. اما وقتی کسی مدام از شما دوری می کند چه اتفاقی می افتد؟

یک چیز این است که به دلیل کار شدید یکی دو قرار قهوه اما وقتی دوباره تکرار می شود، ممکن است نشانه آن باشد که آنها واقعا شما را دوست ندارند.

اجتناب می تواند به اشکال مختلف ظاهر شود. این می تواند فیزیکی باشد، مانند تغییر مسیر برای جلوگیری از عبور از شما. یا می تواند ظریف ظریف تر رفتار کنید، مانند اجتناب از تماس چشمی یا نادیده گرفتن گفتگوهایی که برای شما مهم هستند. با این حال، عجولانه نتیجه گیری نکنید. ارزش آن را دارد که قبل از فرضیات در مورد آنچه در حال وقوع است صحبت کنیم.

۲) همیشه سرشان شلوغ است

همه ما زندگی شلوغی داریم. همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد، جایی برای بودن. اما فردی که واقعاً برای شما ارزش قائل است همیشه سعی می کند با شما وقت بگذراند.

اگر کسی همیشه برای شما شلوغ است، ممکن است شما را آنقدر که فکر می‌کردید دوست نداشته باشد. مجدداً، ارزش آن را دارد که قبل از نتیجه گیری سریع با آنها صحبت کنید.

3) نسبت به موفقیت شما بی تفاوت هستند.

آیا می دانستید که شادی واقعی در موفقیت دیگران نشانه قوی عشق و احترام است؟

وقتی واقعاً به کسی اهمیت می دهیم، یک واکنش طبیعی است. برعکس، اگر کسی شما را دوست نداشته باشد، ممکن است زمانی که به چیزی بزرگ دست می‌یابید، بی‌تفاوتی یا حتی تحقیر نشان دهد.

وقتی برای کسی ارزش قائل هستیم، پیروزی هایش را با او جشن می گیریم. بنابراین اگر کسی خوشحالی شما را به اشتراک نمی‌گذارد، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که او چندان به شما اهمیت نمی‌دهد.

مانند سایر نشانه ها، این یکی نیز معصوم نیست. اما ممکن است بینشی در مورد احساس آنها نسبت به شما ارائه دهد.

4) نظرات شما را نادیده می گیرند

هر کس حق دارد نظرات خود را داشته باشد. اما وقتی شخصی بدون توجه به افکار شما مدام نادیده می گیرد، می تواند نشان دهنده عدم احترام یا علاقه باشد.

اگر هر پیشنهادی که می‌کنید با پاسخ چرخش چشم یا تغییر سریع سوژه مواجه شود، ممکن است چیزی بیش از یک تفاوت در دیدگاه باشد. آنها ممکن است به طور نامحسوس بی تفاوتی خود را به شما نشان دهند.

مهم است که به یاد داشته باشید که هر کس حق دارد با ایده های خود موافق یا مخالف باشد. با این حال، نکته کلیدی در اینجا این است که آنها چگونه مخالفت خود را ابراز می کنند. اگر همیشه توهین و بی احترامی می کند، نشانه خوبی نیست. اما همیشه ارزش بحث و رفع هرگونه سوء تفاهم را دارد.

5) به ندرت تیتر هستند

اگر متوجه شدید که شما همیشه شروع کننده تماس ها یا برنامه ها هستید، ممکن است نشانه آن باشد که رابطه شما برای طرف مقابل به اندازه شما مهم نیست. اگر واقعاً شما را دوست داشته باشند، تلاش خواهند کرد تا با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر همیشه اولین نفری هستید که پیام می‌دهید، تماس می‌گیرید، یا پیشنهاد می‌دهید که ملاقات کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که موقعیت خود را نسبت به آنها دوباره ارزیابی کنید. مثل همیشه، بهتر است قبل از نتیجه گیری سریع، یک گفتگوی باز و صادقانه در مورد احساس خود داشته باشید.

6) جزئیات را به خاطر نمی آورند

اگر شخصی دائماً جزئیاتی مانند روز تولد یا کتاب مورد علاقه خود را فراموش کند، می تواند کمی دلسرد کننده باشد.

همه ما گاهی فراموش می کنیم و این اشکالی ندارد. اما اگر به نظر می رسد که او هرگز چیزهایی را که برای شما مهم هستند به خاطر نمی آورد، می تواند نشانه آن باشد که او به اندازه شما برای رابطه ارزش قائل نیست.

7) آنها در مورد زندگی خود با شما صحبت نمی کنند

به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد زندگی ما راهی برای دعوت دیگران به فضای شخصی ما است. این نشانه این است که ما به آنها اعتماد داریم و برای حضور آنها در زندگی خود ارزش قائل هستیم.

8) آنها به زندگی شما علاقه ای ندارند

همانطور که تقسیم زندگی آنها با شما نشانه نزدیکی است، نشان دادن علاقه به زندگی شما نیز به همان اندازه آشکار کننده است.

اگر کسی واقعاً شما را دوست داشته باشد، از شما درباره روزتان، برنامه‌هایتان، رویاهایتان می‌پرسد. آنها در مورد چیزهایی که برای شما مهم هستند کنجکاو هستند زیرا شما برای آنها مهم هستید. اما اگر کسی هرگز در مورد زندگی شما سؤال نمی کند یا وقتی چیزی را به اشتراک می گذارید علاقه کمی نشان می دهد، می تواند نشانه آن باشد که او به اندازه شما در رابطه سرمایه گذاری نکرده است.

بار دیگر، مهم است که عجولانه نتیجه نگیرید. برخی افراد به طور طبیعی کمتر بیانگر یا کنجکاو هستند. اما اگر این عدم علاقه ثابت است، ارزش دارد که در مورد آن با آنها صحبت کنید.

9) آنها هرگز واقعاً حضور ندارند

این شاید گویاترین نشانه باشد. کسی که شما را دوست دارد نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر احساسی نیز در کنار شما خواهد بود.

اگر وقتی با هم هستید حواس‌تان پرت می‌شود، دائماً تلفنتان را چک می‌کنید یا به اطراف نگاه می‌کنید، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که برای زمانی که با هم می‌گذرانید ارزشی قائل نیستید.

حضور فراتر از ظاهر شدن است. این در مورد تعامل، نشان دادن علاقه و ایجاد احساس شنیده شدن و دیده شدن به طرف مقابل است.

آخرین کلمه

وقتی می‌خواهیم بفهمیم کسی از ما خوشش می‌آید یا نه، به راحتی می‌توان سیگنال‌ها را اشتباه تفسیر کرد یا اعمال را بیش از حد تصور کرد. اما به یاد داشته باشید، این علائم تنها راهنما هستند، نه پاسخ های قطعی. شاید مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که ارتباط باز و صادقانه کلید اصلی است.

اگر مطمئن نیستید که کسی در مورد شما چه احساسی دارد، بهترین راه حل اغلب این است که به سادگی با آن شخص در مورد آن صحبت کنید. ممکن است ناراحت کننده باشد، اما امن ترین راه برای درک واضح وضعیت شماست.

بنابراین همانطور که روابط خود را هدایت می کنید و سعی می کنید افراد اطراف خود را درک کنید، قدرت گفتگو را فراموش نکنید. فقط این می تواند مانع از حدس زدن شما شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.