افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q معرفی شد. وضوح 2K و نرخ رفرش 75 هرتز

  • کد خبر : 22483
مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q معرفی شد.  وضوح 2K و نرخ رفرش 75 هرتز

پس از معرفی اخیر مانیتورهای گیمینگ Redmi G27 و G27Q، این برند اکنون یک مانیتور جدید و مقرون به صرفه تر را با هدف تولیدکنندگان و طراحان محتوا و همچنین مشاهده محتوای رسانه ای عرضه کرده است. این مانیتور Redmi A27Q نام دارد و وضوح 2K با طیف رنگی وسیع و مناسب برای کارهای خلاقانه […]

پس از معرفی اخیر مانیتورهای گیمینگ Redmi G27 و G27Q، این برند اکنون یک مانیتور جدید و مقرون به صرفه تر را با هدف تولیدکنندگان و طراحان محتوا و همچنین مشاهده محتوای رسانه ای عرضه کرده است. این مانیتور Redmi A27Q نام دارد و وضوح 2K با طیف رنگی وسیع و مناسب برای کارهای خلاقانه ارائه می دهد.

مشخصات مانیتور Redmi A27Q

Xiaomi Redmi A27Q یک مانیتور پر از ویژگی است که برای بهبود کیفیت کار و سرگرمی شما طراحی شده است. این مانیتور با داشتن صفحه نمایش IPS با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، تصاویر خیره کننده ای را با دقت رنگ دقیق ارائه می دهد. حاشیه های بسیار باریک در سه طرف و زاویه دید 178 درجه، تجربه تماشای گسترده و همه جانبه را در این صفحه تضمین می کند.

با پشتیبانی از HDR 10، A27Q عمق و غنای باورنکردنی را به محتوای شما می‌افزاید و آن را برای کارهای خلاقانه‌ای که نیاز به درجه‌بندی رنگ دقیق دارند، ایده‌آل می‌کند. این نمایشگر با عمق رنگ 8 بیتی و پشتیبانی از طیف رنگی 100% sRGB و 95% DCI-P3، رنگ‌های زنده و واقعی را نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به کار خود جان ببخشید.

redmi a27q

برای پخش یکنواخت ویدیو، A27Q دارای نرخ رفرش 75 هرتز است.اگرچه این نرخ به روز رسانی کاملاً در سطح مانیتورهای بازی که معمولاً 120 هرتز هستند، نیست، اما تجربه جذابی را هنگام تماشای فیلم و حتی انجام بازی ارائه می دهد. علاوه بر همه اینها، حالت Low Blue Light به کاهش فشار چشم کمک می کند و به شما امکان می دهد برای مدت طولانی راحت کار کنید.

این مانیتور دارای چندین گزینه اتصال از جمله رابط DP1.4، رابط HDMI، رابط USB-A، جک هدفون 3.5 میلی متری و رابط USB-C چند منظوره است. رابط USB-C از شارژ سریع معکوس 65 واتی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار خود را به راحتی شارژ کنید.

Redmi A27Q را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و این کار را می توان با استفاده از براکت قابل تنظیم و تغییر زاویه به بهترین وجه انجام داد. بنابراین می توانید محیط کار خود را به دلخواه شخصی سازی کنید و در فضا صرفه جویی کنید.

قیمت این مانیتور جذاب و خوش ساخت حدود 122 دلار است که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است و ارزش خرید دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.