افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

داداش زاده: پرسپولیس به فکر خودش باشد و جایگزین استقلال شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 224828
داداش زاده: پرسپولیس به فکر خودش باشد و جایگزین استقلال شود – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم هایی که در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای قهرمانی می جنگند، گفت: آنها جامی به لیدرها نمی دهند بنابراین باید با حوصله همه چیز را رعایت کنیم. بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد مطلوب پرسپولیس با حضور اسمار ویرا […]

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم هایی که در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای قهرمانی می جنگند، گفت: آنها جامی به لیدرها نمی دهند بنابراین باید با حوصله همه چیز را رعایت کنیم.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد مطلوب پرسپولیس با حضور اسمار ویرا به عنوان مربی، گفت: همیشه باید به ایده های جدید فرصت کافی برای نشان دادن خود بدهید. حالا باید وقت گذاشت و منتظر بود تا ببینیم آقای ویرا در مسابقات مهم از نظر فنی و روحی چه عملکردی خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: چیزی که شاهد آن هستیم تاثیرگذاری او بر سیستم بازی تیم در دور رفت است که به بازیکنان خلاق آزادی عمل بیشتری می دهد. پرسپولیس در سه بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی تیم بسیار خوبی به نمایش گذاشته است. باید منتظر ماند و دید در برخی از دیدارهای حساس خود مانند دیدار با فولاد و سپس استقلال چه نتایجی خواهیم دید.

درباره تاثیر حذف استقلال از جام حذفی و احتمال کاهش فاصله سرخابی های پایتخت در بالای جدول: ابتدا باید در مورد رقابت های قهرمانی این فصل اظهار نظر کنیم. فکر می کنم خیلی زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. تمرکز بر قهرمانی می تواند استرس مخربی را برای تیم یک تیم مدعی ایجاد کند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و قطعا با یک شکست دچار بحران نمی شود. این تیم همانقدر که مشکلات داخلی دارد، کادر مربیگری و بازیکنان باتجربه ای دارد که به آنها کمک می کنند و به زودی می توانند شکست جام حذفی و از دست دادن یک قهرمانی را فراموش کنند.

داداش زاده همچنین تمرکز ذهنی و استراتژی تیم های رقابت کننده برای قهرمانی را برجسته کرد و گفت: شاید الان تفاوت استقلال و پرسپولیس دیده شود اما مطمئنم تغییرات بالای جدول نه تنها این دو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تیم‌ها، بلکه برخی دیگر از رقبایشان» و در صدر جدول تسلط دارند. اگر پرسپولیس روی ذهنیت برنده بازیکنانش کار کند و نگذارد با استقلال مقایسه شود، مطمئنا یک بار دیگر از قهرمانی خود دفاع خواهد کرد. این تیم هم می تواند به تنهایی در صدر جدول باشد، اما مهم نیست چه زمانی این اتفاق بیفتد، در آخرین بازی لیگ برتر جام را با سوت داور تقدیم می کند.

وی تاثیر استفاده از VAR در بازی برگشت دربی را مهم تر از استفاده از سیستم داور ویدئویی برای تمرین کامل تیم داوری و سپس بازیکنان دانست. باید بدانیم که همه چیز با VAR حل نمی شود، بلکه باید در طول مسابقه به همه عوامل بازی و همچنین تیم داوری آرامش دهیم تا از کمک های احتمالی خود استفاده کنند.

داداش زاده در پایان از بحث جوانگرایی که در فوتبال کشور برای تغییر نسل در تیم بزرگسالان به وجود آمده است پرهیز کرد و خاطرنشان کرد: اصلاً نباید با نام ها برخورد کنیم. ما باید به ساختار آکادمی های باشگاه ها و سپس نحوه پرورش بازیکنان برای سطوح مختلف ملی نگاه کنیم. هیچ چیز مهمتر از تلاش برای اصلاح ساختار بازیکن نیست. در حال حاضر الگوهایی در کشور داریم و برخی باشگاه ها باید در کشور بسیار فراگیر شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)