افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

روزه داران بخوانند / اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 224795
روزه داران بخوانند / اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش رکنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ماه مبارک رمضان با رعایت حرمت متقابل میزبانان و مسافران نوروزی، آنان را از روزه داری معاف کرد. توجه هموطنان گرامی به ویژه متصدیان اتحادیه ها و اماکن عمومی را به رعایت و اعمال موارد زیر جلب می نماید: 1- متصدیان هتل ها، مسافرخانه ها، […]

به گزارش رکنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ماه مبارک رمضان با رعایت حرمت متقابل میزبانان و مسافران نوروزی، آنان را از روزه داری معاف کرد. توجه هموطنان گرامی به ویژه متصدیان اتحادیه ها و اماکن عمومی را به رعایت و اعمال موارد زیر جلب می نماید:

1- متصدیان هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران های کنار جاده ای، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار، اخذ مجوز از مراکز مربوطه، رعایت شئونات اسلامی و مناسب سازی فضاها و پوشش فضای خود (به نحوی که از خارج قابل رویت باشد). ) (در دسترس نیست) می تواند به مسافران خدمات رسانی کند و سایر مراکز پذیرایی از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) بدون مجوز خاص برای ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت هستند. واحدهای خدمات رسانی به مسافران جدا از نمای عمومی باید تابلوهای مخصوص مسافران نوروزی را در ورودی نصب کنند.

2- مسافران محترم وسایل نقلیه (اعم از دولتی و خصوصی) که سفر می کنند. ضمناً هموطنان عزیزی که از فضاهای پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه ها استفاده می کنند حرمت ماه مبارک رمضان را محترم بشمارند و مثل همیشه به روزه داران احترام بگذارند.

3- مسافران محترم به اخلاق اسلامی و پوشش متناسب با فضای معنوی حاکم بر جامعه توجه داشته باشند.

4- پلیس و گشت های راهنمایی و رانندگی در شب های افطار و قدر که حضور و تردد عزیزان متراکم تر است سعی در تسهیل تردد و ارتقای امنیت داشته باشند و همکاری مردم و روزه داران کمک شایانی خواهد کرد.

5- شرایط و ضوابط صدور مجوزهای ویژه ماه مبارک رمضان به اتحادیه ها از طریق اتحادیه های مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

6- مسئولین و معتمدین محترم صنوف نظارت کامل بر روند خدمات رسانی به هموطنان عزیز را در اولویت قرار دهند. در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، انشاءالله دعای خیر روزه داران و مردم عزیز در ایام ضیافت الهی، راهنما و راهگشای نیروی انتظامی باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.