افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمار ویرا: فولاد 10 روز برای این بازی وقت داشت، 3 روز فرصت داریم/ تا پایان امروز تاریخ دقیق دربی را اعلام کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 224717
اسمار ویرا: فولاد 10 روز برای این بازی وقت داشت، 3 روز فرصت داریم/ تا پایان امروز تاریخ دقیق دربی را اعلام کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد امروز سازمان لیگ تاریخ دقیق برگزاری یکصد و سومین دربی تهران را اعلام کند. اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل باشگاه فوتبال خوزستان اظهار داشت: همانطور که می دانید دو سه هفته مانده به شروع سال جدید، مسابقات بسیار نزدیک است. ما هر […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد امروز سازمان لیگ تاریخ دقیق برگزاری یکصد و سومین دربی تهران را اعلام کند.

اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل باشگاه فوتبال خوزستان اظهار داشت: همانطور که می دانید دو سه هفته مانده به شروع سال جدید، مسابقات بسیار نزدیک است. ما هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند تا آنها در سلامت کامل باشند. ما سه روز پیش بازی داشتیم که بازی خوبی بود اما فولاد تقریبا 10 روز فرصت داشت تا برای این مسابقه آماده شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که زمان بازی تغییر می کند، مشکلی نداریم زیرا گاهی این اتفاقات می افتد، اما زمانی که بازی ها خیلی فشرده است، باید آمادگی کامل را برای بازی های خود داشته باشیم. تیم فولاد تیم بسیار خوبی است. با توجه به تغییر سه مربی این تیم همیشه به دنبال نتایج بهتر است. آنها در دو سه بازی اخیر نتایج خوبی گرفتند و بازیکنان باتجربه ای دارند که لیگ را خیلی خوب می شناسند و تیمی هستند که در ضدحملات خوب کار می کنند و همیشه برای حریف مشکل ایجاد می کنند. ما هر کاری کرده ایم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی فردا کاملا آماده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا جذب مهاجم خارجی لغو شده است، گفت: جای خالی جذب بازیکن بزرگسال داریم و می توانیم هم بازیکن بزرگسال و هم بازیکن خردسال جذب کنیم. سن 23 سال ما چند بازیکن را دنبال می کنیم اما اینکه بگوییم 100 درصد وارد مذاکره شده ایم درست نیست.

عثمر در واکنش به عدم حضور گلسیانی در دربی و همچنین وضعیت علی نعمتی خاطرنشان کرد: تنها قطعیتی که داریم این است که گلسیانی مقابل فولاد بازی نمی کند. علی نعمتی هم آماده است اما هنوز بخیه هایش برداشته نشده است. با این حال او در شرایط بدنی خوبی قرار دارد.

این سرمربی برزیلی در پاسخ به این سوال که آیا بدش نمی آید یک روز قبل از بازی ها ترکیب تیمش را مشخص کند، گفت: نمی خواهم وارد این مسائل شوم و کاملا روی بازی فردا مقابل فولاد تمرکز کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازی با فولاد تا چه اندازه روی دربی تاثیرگذار است؟، گفت: توجه همه به دربی است، هواداران هم اما باز هم می گویم که توجه من و تمرکز تیم روی بازی فردا و کسب سه امتیاز است.

اسمار در پاسخ به این سوال که “چهار بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند، آیا این احتمال وجود دارد که به بازیکنان بگویید با دقت بیشتری بازی کنند یا هیچ بازیکنی را در ترکیب قرار ندهید؟” درست است که اگر بازیکنی مصدوم شود، می توانیم به آن بازیکن استراحت دهیم، اما مطمئن باشید که اگر او کاملاً آماده باشد، 100 درصد از خودش را در زمین خواهد گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد دربی با یک روز تاخیر برگزار شود، این تغییری در برنامه های او ایجاد نمی کند، گفت: فکر می کنم زمان کمی برای حضور در دربی وجود دارد و باید انجام شود. حداکثر تا امروز درصد تاریخ دربی را اعلام کنید تا بدانیم چه روزی است. این مشکل به ضرر تیم ما و خیلی از تیم های دیگر است که در این شرایط هستند، زیرا باید روش ها و استراتژی های تمرینی خود را تغییر دهیم. دیروز هم همین خبر را شنیدیم اما امیدواریم در پایان امروز تاریخ دقیق دربی را به ما بگویند که چه روزی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)