افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

سال سخت پیش روی قاچاقچیان/ اولویت های فرجا در سال 1403 – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 224641
سال سخت پیش روی قاچاقچیان/ اولویت های فرجا در سال 1403 – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان در نشست فصلی فرماندهان لطفا وی گفت: خدا را شاکرم که توانستم در جمع عزیزانی باشم که به محبت خود و نیروهای تحت امرشان لطفا در مأموریت ها موفق بود و توانست رضایت مقام معظم رهبری و مسئولان را جلب کند. وی افزود: امیدوارم گزارش های ارائه […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان در نشست فصلی فرماندهان لطفا وی گفت: خدا را شاکرم که توانستم در جمع عزیزانی باشم که به محبت خود و نیروهای تحت امرشان لطفا در مأموریت ها موفق بود و توانست رضایت مقام معظم رهبری و مسئولان را جلب کند.

وی افزود: امیدوارم گزارش های ارائه شده در این جلسه برای انجام بهتر ماموریت ها مفید باشد.

سردار رادان بیان کرد: وقتی از ارکان امنیت داخلی صحبت می کنیم باید به محیط پیرامونی نگاه کنیم و حتما باید به اتفاقات دور و نزدیک توجه کنیم و پیش بینی های لازم را در این زمینه بیندیشیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به کشور افزود: بی شک تجربیات مختلف و انجام ماموریت های مختلف پویایی خاصی به سازمان و کارکنان ما خواهد داد و در این میان باید برای حفظ محیط داخلی تلاش کنیم. لطفا تقویت شود و این باید با به دست آوردن دلها در فرماندهی تقویت شود.

سردار رادان در ادامه به موضوعات مختلف مورد تاکید فرماندهی نیروی انتظامی پرداخت و گفت: در همایش امنیت اقتصادی تاکید کردم که امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود و برای سال آینده مجددا تاکید می کنم.

درباره مضمون عشق به قرآن کریم و نزدیک شدن سخنوری وی همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از مدت ها و برای اولین بار فرماندهی نیروی انتظامی موفق به کسب عنوان نخست در بین نیروهای مسلح شد که این امر حاکی از آن است که لطفا علاوه بر انجام مأموریت های ذاتی، به فرایض دینی نیز اهمیت بیشتری می دهد و در هر جایی که ما حافظ و عامل قرآن بوده ایم، تخلفات ما کمتر بوده است زیرا این افراد افراد دیگری را نیز با خود همراه می کنند. .

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه قطعاً باید در مسائل معیشتی ماموران نیروی انتظامی تلاش مضاعفی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ارتباط با زیردستان و در برخی موارد گوش دادن به درد سر آنها می تواند بار زیادی را از دوش آنها بردارد. از بالا.

سردار رادان تلاش های انجام شده در ساخت خانه های نهادی و شخصی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: از زحمات همه عزیزان در این بخش قدردانی می کنم و باید تاکید کنم که به هیچ وجه از این تلاش راضی نیستم و باید اقدام شود. . ستیزه جو در این زمینه انجام شود.

وی به موضوع سرقت و قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: این موضوعات جزو اولویت هاست. لطفا به این دلیل تلقی می شود که از یک سو دزدی دغدغه اصلی مردم است و قاچاق نیز عاملی در از بین رفتن فرصت های شغلی و از بین رفتن تولید ملی محسوب می شود که خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد می کند.

سردار رادان به اجرای طرح پیوند الکترونیکی در 3 استان تهران، البرز و غرب استان تهران اشاره کرد و گفت: این طرح با قوت و در همه زمینه ها برای کاهش سرقت و بهره برداری اجرا می شود. گرفتن ما از این توانایی استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور مبارزه با قاچاقچیان اسلحه و مهمات و اراذل و اوباش را یکی دیگر از اولویت های این گروه اعلام کرد. لطفا خواهد بود، تصریح کرد: در کنار این اقدامات باید جمع آوری کنیم بیاورید معتادان هم باید در دستور کار باشند و این افراد چهره شهر را خراب نکنند.

سردار رادان بر وجود نخبگان اطلاعاتی در انجام ماموریت ها تاکید کرد و افزود: اطلاعات، سرمایه انسانی، تجهیزات و بهبود فرآیندها باید به سرعت در دستور کار استانداران قرار گیرد و این مهم است. قسمتی از اولویت های سال آینده را در نظر گرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور آموزش در کنار مهارت را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتقای حرفه ای و تخصصی و استفاده از بهترین مربیان در انجام ماموریت ها بسیار حائز اهمیت است و این امر باید در برنامه های آموزشی و توان دانش گنجانده شود. -شرکت های مستقر در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس گزارش پلیس، سردار رادان افزود: نقش آموزش در اجرای ماموریت ها بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه باید به ارتقای مهارت پلیس توجه بیشتری شود.

سردار رادان در پایان از برگزارکنندگان جشن فارغ التحصیلی، نماینده آماد و حمایت از معرفی تیم ها و تمامی ادارات نیروی انتظامی برای انجام ماموریت های شبانه روزی که این آرزو را از آنان می گیرد تقدیر و تشکر کرد. چشماش تا مردم راحت بخوابن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.