افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

وحید امیری در آستانه پوکر مقابل فولاد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 224567
وحید امیری در آستانه پوکر مقابل فولاد – پرسپولیس نیوز

نایب کاپیتان پرسپولیس با سابقه گلزنی مقابل فولاد امیدوار است مقابل سرخ پوشان اهوازی پوکر بازی کند. وحید امیری که پس از یک دوره نسبتا طولانی مصدومیت در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران دوباره در ترکیب پرسپولیس حاضر شد، بهترین گلزن سرخ پوشان فعلی مقابل فولاد است. وحید امیری با به ثمر رساندن […]

نایب کاپیتان پرسپولیس با سابقه گلزنی مقابل فولاد امیدوار است مقابل سرخ پوشان اهوازی پوکر بازی کند.

وحید امیری که پس از یک دوره نسبتا طولانی مصدومیت در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران دوباره در ترکیب پرسپولیس حاضر شد، بهترین گلزن سرخ پوشان فعلی مقابل فولاد است.

وحید امیری با به ثمر رساندن 3 گل با پیراهن پرسپولیس مقابل فولاد، بهترین گلزن فعلی سرخپوشان پایتخت است. او در بازی های قبلی پرسپولیس و فولاد موفق به زدن سه گل شده است و امیدوار است در بازی روز جمعه دو تیم مقابل فولاد نیز این اتفاق را تکرار کند.

پرسپولیس مقابل فولاد 2+2 به ثمر رسید

در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس، 4 ردپوش با پیراهن این تیم مقابل سرخپوشان اهوازی گل زده اند.

از بین بازیکنان پرسپولیس مرتضی پورعلیگنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری و مهدی ترابی در سال های اخیر با پیراهن پرسپولیس گلزنی کرده اند و هم اکنون در این تیم حضور دارند، البته پورعلی گنجی و سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که روز جمعه به میدان می روند. آنها شانسی برای گلزنی دوباره مقابل فولاد ندارند و نمی توانند این تجربه شیرین را دوباره تکرار کنند.

گلزنان مشترک پرسپولیس و فولاد

سه چهره سرشناس سال های اخیر نویسندگان مشترک دیدار پرسپولیس و فولاد هستند.

در تاریخ تقابل پرسپولیس و فولاد در فوتبال ایران، چهره هایی چون بهنام سراج، محمد قاضی و حسین کعبی بازیکنانی هستند که با پیراهن دو تیم گلزنی کرده اند.

این در حالی است که بهنام سراج مهاجم آبادانی سال های پرسپولیس و فولاد با زدن 5 گل در تاریخ این دیدار ثبت خواهد شد. لازم به ذکر است حسین کعبی و محمد قاضی با دو گل در رده دوم قرار دارند.

دیدار پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته دهم لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)