افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان وزارت نیرو تاجیکستان

  • کد خبر : 224561
برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان وزارت نیرو تاجیکستان

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، رضا شریفی رئیس مرکز آموزش فنی تخصصی نفت اصفهان در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی تخصصی کارشناسان وزارت نیرو تاجیکستان با استقبال از مهمانان و فهرست سوابق فرهنگی، مذهبی و تاریخی و شباهت‌های دو کشور فارسی‌زبان. ایران و تاجیکستان بر اهمیت توسعه روابط و همکاری […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، رضا شریفی رئیس مرکز آموزش فنی تخصصی نفت اصفهان در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی تخصصی کارشناسان وزارت نیرو تاجیکستان با استقبال از مهمانان و فهرست سوابق فرهنگی، مذهبی و تاریخی و شباهت‌های دو کشور فارسی‌زبان. ایران و تاجیکستان بر اهمیت توسعه روابط و همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.

وی وجود فرهنگ و زبان مشترک را دو عامل مهم و تاثیرگذار برای نزدیکی دو کشور و زمینه ساز روابط سازنده این دو کشور دوست و همسایه دانست.

مدیر مرکز آموزش فنی نفت اصفهان ضمن برشمردن ویژگی های ممتاز تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان و همچنین توانمندی های موجود در سطح مرکز آموزش اصفهان از برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز صنعت نفت در زمینه های مختلف خبر داد. زمینه ها، به ویژه در زمینه های اتوماسیون صنعتی، کنترل، ابزار دقیق و ایمنی. صیبیری بیان کرد: امروزه بیشتر نیازهای آموزشی صنعت نفت ایران به صورت داخلی تامین می شود و این امر به دلیل حمایت نیروی انسانی متخصص، شایستگی گزینی و پرورش شایستگی در صنعت نفت و توجه به ظرفیت ها است. کارشناسان ملی

شریفی با اشاره به توانمندی های فنی، مهندسی، صنعتی، علمی و آموزشی کشورمان در ساخت و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، این قابلیت را برای کمک به کارشناسان وزارت نیرو تاجیکستان بسیار مهم خواند.

وی به تشریح برنامه های آموزشی پیش بینی شده برای این گروه در مدت حضور در مرکز آموزش و پرورش اصفهان که شامل مراحل مقدماتی زمین شناسی، اکتشاف و مراحل پایانی حفاری و استخراج و بهره برداری نفت می باشد، بر استفاده حداکثری از این دوره ها و بیشتر تاکید کرد. هم افزایی در زمینه همکاری های آموزشی رو به رشد بین دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.