افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آموزش تصویری کانتورینگ انواع بینی / اینگونه می توانید بینی هایی مانند هالیوود داشته باشید

  • کد خبر : 224536
آموزش تصویری کانتورینگ انواع بینی / اینگونه می توانید بینی هایی مانند هالیوود داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبا بودن این روزها بسیار آسان شده است و هرکسی می تواند آن را امتحان کند و نکته جالب این است که دستان شما برای رسیدن به این هدف بسته نیست و مسیرهای مختلفی پیش روی شماست، مثلاً برخی افراد به دنبال زیبایی هستند. روش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبا بودن این روزها بسیار آسان شده است و هرکسی می تواند آن را امتحان کند و نکته جالب این است که دستان شما برای رسیدن به این هدف بسته نیست و مسیرهای مختلفی پیش روی شماست، مثلاً برخی افراد به دنبال زیبایی هستند. روش های زیبایی و تزریق. ژل ها، پرکننده ها و مواردی از این دست کمی خطرناک هستند، مثلا اگر تزریق ژل و مواردی از این قبیل را قبل از پزشک خوب انجام ندهید، یا درصد خطا باعث نکروز می شود. پس چیکار میکنی مثلا اگه میخوای گونه های برجسته داشته باشی چرا آرایش نمیکنی که گونه هاتو برجسته کنی و آمپول بزنی و این چیزا که البته تزریق دائمی هستن ولی باید شسته بشن خاموش!

اما آرایش بی خطر است و حتی هزینه کمتری هم دارد، به شرطی که بدانید چه محصولاتی را با توجه به ظاهر و پوست خود انتخاب کنید، مثلاً اگر پوست چرب دارید، باید بهترین کانسیلرها را برای پوست چرب انتخاب کنید و از آنها برای زیبایی خود استفاده کنید. برعکس، با یک انتخاب بد، احتمالا آرایش شما خراب می شود و نمی توانید آنطور که باید زیبا به نظر برسید یا مثلا اگر رنگ پوستتان گندمی است، بدانید رژ لب چه رنگی است. بنابراین استفاده از آن زیبایی چهره شما را افزایش می دهد، به همین دلیل است که شناخت ویژگی های شما بسیار مهم است. حال در خط آرایش و مخالفت با جراحی می خواهیم در مورد کانتور انواع بینی با شما صحبت کنیم که با استفاده از آن ها می توانید بینی بزرگ و هالیوودی را کوچک کنید پس با ما همراه باشید.

ابزار مورد نیاز برای کانتورینگ

  • برس کانتور بینی برای ایجاد خطوط و سایه های روشن و تیره.
  • برس یا پد آرایش را برای ترکیب هایلایت و کانتور ترکیب کنید
  • پودر کانتور که در صورت عدم وجود سایه بدون تاج قابل استفاده است.
  • قلم هایلایتر

نکات مهم در کانتور بینی که باید بدانید

توجه داشته باشید که برای کانتور کردن بینی باید کانتوری را انتخاب کنید که سه تا چهار درجه تیره تر از رنگ پوست باشد و بهتر است سایه هایی با رنگ های سرد انتخاب کنید.

تاریکی طرح کلی را زیاد افزایش ندهید، زیرا در این صورت مصنوعی و غیر طبیعی به نظر می رسد.

اگر در کانتورینگ مبتدی هستید، بهتر است به جای پودر از کانتورهای کرم استفاده کنید.

کانتور بینی

کانتور بینی گوشتی

برای کانتور کردن بینی های گوشتی باید عمق قاعده یا دو طرف بینی را کاهش داد و تیغه بینی را بیشتر برجسته کرد و برای این کار علاوه بر کانتور کردن دو طرف بینی و قسمت پایینی نوک آن برای کانتور کردن خطوط استخوانی و نزدیکتر به نظر رسیدن بینی ضروری است. اگر می خواهید ارتفاع بینی خود را افزایش دهید، باید کانتورینگ و برجسته کردن خطوط را تا پل بینی خود ادامه دهید، در غیر این صورت کانتورینگ را از وسط بینی خود شروع کنید.

کانتور بینی

کانتور بینی پهن

می توان گفت کانتور بینی پهن تقریباً شبیه کانتور بینی گوشتی است اما با این تفاوت که در بینی پهن نوک پایین بینی کانتور نمی شود و تمرکز اصلی در این مدل بر روی بینی است. خطوط استخوان بینی را نزدیک کنید و علاوه بر دو طرف بینی، اگر کانتور می کنید باید از هایلایت در ناحیه کنار بینی نیز استفاده کنید.

کانتور بینی

کانتور بینی گوژپشت

کانتور کردن بینی هایی که کج هستند بسیار آسان است و برای این کار باید به دو نکته توجه کرد و شروع به کار کرد. اصولاً باید قسمت بیرون زده را با لبه بپوشانید و عمق آن را کاهش دهید و همچنین می توانید نوک بینی خود را برجسته کنید تا کمی بالاتر به نظر برسد.

کانتور بینی

کانتور بینی های کوچک

در بینی های کوچک باید سعی کنید ویژگی های بینی را برجسته تر نشان دهید، برای نشان دادن ارتفاع بینی، هایلایت را از نوک بینی تا پل بینی بکشید تا فاصله خطوط استخوانی بینی را بیشتر نشان دهید. بینی . و خطوط را دورتر بکشید و بسته به شکل بینی می توانید اطراف آن را برجسته کنید.

کانتور بینی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.