افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سرقت وحشیانه متجاوزان خشن در تهران-پاریس باعث سقط جنین زن باردار شد + جزئیات

  • کد خبر : 224525
سرقت وحشیانه متجاوزان خشن در تهران-پاریس باعث سقط جنین زن باردار شد + جزئیات

به گزارش رکنا، چندی پیش مرد جوانی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ویژه اعزام شد. سرقت آمد و در شکایتش گفت: همسرم باردار بود، روز حادثه قصد داشتیم دختر 4 ساله خود را به مهدکودک ببریم که تصمیم گرفتیم به صورت خانوادگی به آنجا برویم. در یکی از خیابان های تهران پاریس بودیم که ناگهان […]

به گزارش رکنا، چندی پیش مرد جوانی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ویژه اعزام شد. سرقت آمد و در شکایتش گفت: همسرم باردار بود، روز حادثه قصد داشتیم دختر 4 ساله خود را به مهدکودک ببریم که تصمیم گرفتیم به صورت خانوادگی به آنجا برویم. در یکی از خیابان های تهران پاریس بودیم که ناگهان 2 جوان با موتورسیکلت جلوی ما ایستادند و با چاقو قصد سرقت آیفون 13 پرومکس من را داشتند. سکته آنها انجام دادند؛ آنها پس از مجروح کردن من موفق به سرقت تلفن همراهم شدند و به سرعت از محل جنایت متواری شدند.

شاکی پرونده ادامه داد: دقایقی نگذشته بود که همسرم که شاهد این ماجرا بود در خیابان احساس درد شدید در ناحیه معده کرد، بلافاصله به بیمارستان رفتیم اما مشخص شد جنین همسرم در آنجاست. او افتاد و ما پسرمان را از دست دادیم

بدین ترتیب با دستور بازپرس پرونده، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عاملان این امر به محل اعزام شدند. سرقت وحشیانه آنها اقداماتی را انجام دادند و در اولین قدم برای بازبینی دوربین های مدار بسته تلویزیونی در صحنه جنایت قدم گذاشتند، اما در فیلم ها مشخص شد که متهمان پلاک موتورسیکلت و صورت هایشان را پوشانده اند.

در مرحله بعدی تیم پلیسی به تحقیقات محلی رفتند و در آن زمان موفق به شناسایی هویت یکی از متهمان شدند. سپس این فرد شناسایی شد. قدرتمند او با همدستش یک باند تبهکار حرفه ای تشکیل داده و جنایات زیادی در محله های شرقی، جنوبی و شمالی تهران مرتکب شده اند.

ماموران در تحقیقات تکمیلی با اقدامات فنی و اطلاعاتی محل ملاقات 2 نفر از سارقان را در میدان خراسان و خیابان پیروزی شناسایی و دریافتند که آنها در سال گذشته 200 فقره سرقت تلفن همراه و زورگیری از افراد را در سال گذشته به همراه سایرین انجام داده اند.6 متهم.

در مرحله بعد تیم پلیسی به مخفیگاه متهم رفته و پس از چند ساعت تعقیب و گریز و مراقبت در عملیاتی هماهنگ و جداگانه 2 سارق خشن را دستگیر کردند. دستگیر شد 6 نفر از اعضای این باند تبهکار در نقاط مختلف تهران دستگیر شدند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد متهم با پول سرقتی اقدام به خرید اقلام لوکس گران قیمت از جمله ساعت و فرش و پولشویی با کارت بانکی بستگان درجه یک خود کرده است. همچنین مقادیر زیادی اموال مسروقه در مخفیگاه این 8 متهم کشف شد.

متهمان که در تحقیقات و جلسات رسیدگی منکر جرم خود بودند، پس از مواجهه با شبهات و تصاویر دوربین های مداربسته صحنه جنایت به سرقت های متعدد در تهران و تشکیل باند تبهکار اعتراف کردند.

بر اساس این گزارش، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.