افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

امسال این افراد ماشین مورد نظرشان را می گیرند/۱۱ ماشین تحویل می دهند

  • کد خبر : 224511
امسال این افراد ماشین مورد نظرشان را می گیرند/۱۱ ماشین تحویل می دهند

سامانه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای آمده است: به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی می‌رساند که در اسفند ماه 1300 ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه صرفاً برای انتخاب خودرو است. مطابق جدول زیر از امروز چهارشنبه 16:00 تا 16:00 در ساعت 23:59 روز جمعه 18 […]

سامانه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای آمده است: به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی می‌رساند که در اسفند ماه 1300 ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه صرفاً برای انتخاب خودرو است. مطابق جدول زیر از امروز چهارشنبه 16:00 تا 16:00 در ساعت 23:59 روز جمعه 18 موجود است.

در این آگهی آمده است: متقاضیان در این مرحله می توانند از سبد محصولات درج شده در زیر اولویت را انتخاب کنند. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول است که در اسفند ماه 1401 حساب خود را قفل کرده اند.

تبصره 1 – قیمت فاکتور و قطعی اعلام می شود، قیمت در مبادی ورودی می باشد و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … قطعی می باشد. قیمت ها هنگام صدور فاکتور نهایی و تایید شده اضافه می شود. پس از تماس اولیه واردکنندگان می توانند پس از دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب با متقاضی قرارداد منعقد کنند.

تبصره 2: قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 3 – عدم واریز وجه در هر یک از مراحل فوق الذکر و حداکثر تا 5 روز پس از فراخوان انجام شود به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از سامانه اولویت خودروهای وارداتی حذف خواهد شد.

تبصره 4 – کلیه شرکت های وارداتی باید در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 5: تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو می باشد.

تبصره 6 – آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو انتخاب کرده اند و گزینه عدم واگذاری را در پرتال خود مشاهده می کنند، باید در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول قبلی خودروی جدیدی را انتخاب کنند.

تبصره 7 – بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.