افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

به نظر شما تابستان امسال چه مانتوهایی مد هستند؟ فراموش نکنید که تابستان با کت آبی چیز دیگری است

  • کد خبر : 22450
به نظر شما تابستان امسال چه مانتوهایی مد هستند؟  فراموش نکنید که تابستان با کت آبی چیز دیگری است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز از آنجایی که در دنیای مد با ورود یک ترند جدید، ترندهای گذشته کشیده می شود، لازم است که اگر کاربر مد هستید، همیشه از ترندهای جدید آگاه باشید. حالا یکی از دغدغه های خانم های ایرانی با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز از آنجایی که در دنیای مد با ورود یک ترند جدید، ترندهای گذشته کشیده می شود، لازم است که اگر کاربر مد هستید، همیشه از ترندهای جدید آگاه باشید. حالا یکی از دغدغه های خانم های ایرانی با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات این است که امسال چه مانتویی مد شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جای نگرانی نیست، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مانتوهای ترند تابستان 1402 آشنا شوید. اولین نکته ای که در انتخاب مانتو تابستانی باید به آن توجه کنید این است که پارچه آن، زیرا کت های تابستانی باید راحت و سبک باشند. پس بهترین پارچه برای این نوع روپوش پارچه ای است که از الیاف طبیعی و صد در صد پنبه تهیه شده باشد، جالب است بدانید که این نوع پارچه قابلیت تنفس دارد و باعث گردش هوا می شود. حالا بعد از متریال مانتو نوبت به انتخاب رنگ و مدل مانتو می رسد، برای تابستان امسال به شما پیشنهاد می کنیم یک مانتو آبی یا مانتو سرخابی را به عنوان مانتو تابستانی انتخاب کنید. این مانتوها ترندهای سال هستند و قطعا برای استایل تابستانی شما معجزه می کنند.

البته فراموش نکنید که رنگ های تیره مانند مشکی در هوای گرم گزینه مناسبی نیستند، زیرا خورشید و گرمای بیشتری را جذب می کنند. پس سعی کنید شنل خود را از رنگ های روشن یا پاستلی انتخاب کنید تا تابستانی خنک را تجربه کنید.

پارچه تابستانی

مانتو تک رنگ آبی یا آسمانی را فراموش نکنید

یکی از رنگ های پرطرفدار در تابستان 1402 آبی آسمانی است، برای داشتن استایلی زیبا کافی است تمامی لباس های استایل خود را در این رنگ انتخاب کنید و برای ساخت لباس خود از شلوار جین آبی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شلوار جین همیشه با تمام آهنگ‌های ما می‌رقصد، بنابراین برای تکمیل ظاهری که نمی‌دانید کدام شلوار روی آن‌ها زیباست، حتماً از شلوار جین کمک بگیرید. البته اگر به استایل های تک رنگ علاقه ندارید، می توانید مانتو آبی خود را با رنگ های طوسی، خردلی، صورتی، کرم، سفید و سرمه ای ترکیب کنید و در کنار این رنگ ها از معجزه آبی روشن لذت ببرید.

پارچه تابستانی

پارچه تابستانی

شنل قرمز مایل به قرمز یا ایرانی بپوشید. تابستان را چاشنی کنید

شاید جالب باشد که بدانید نام رنگ بنفش از یکی از لوازم آرایشی سنتی ایرانی به نام سرخاب گرفته شده است. رنگ سرخابی یکی از ترندهای زیبای تابستان امسال است که در دنیای مد از مانتو گرفته تا کفش زارا استفاده شده است. کافی است یک بار کت سرخابی را امتحان کنید تا شیفته حال خوب و پرانرژی آن شوید. بهتر است از رنگ های آبی سرمه ای، طوسی، آبی، سبز زارا یا پاستلی برای هماهنگی با کت سرخابی خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که رنگ سرخابی مانند مثال بالا برای تیپ تک رنگ توصیه نمی شود پس سعی کنید آن را با رنگ های ذکر شده ترکیب کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

پارچه تابستانی

پارچه تابستانی

کت سفید؛ به نظر شما چگونه می توانید عروس تابستانی شوید؟

کت سفید یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین لباس هاست که در هوای گرم به دلیل خاصیت انعکاسی خوب طرفداران بیشتری دارد. مانتو سفید را بر اساس الگو، الگوی دوخت و تزیینات می توان به عنوان یک مانتو رسمی، رسمی یا غیر رسمی در نظر گرفت و بسته به آن می توان در سبک های مختلفی از آن استفاده کرد. بنابراین مهم نیست که قصد رفتن به مهمانی یا خرید در خیابان را دارید، در هر صورت، می توانید برای روزهای گرم تابستان، ردای سفیدی بپوشید که با استایل شما همخوانی دارد. جالب است بدانید برای هماهنگی با کت سفید می توانید از تمام رنگ های مورد علاقه خود کمک بگیرید.

پارچه تابستانی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.