افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

آشنایی با انواع رژگونه؛ آیا می دانستید که نوع رژگونه را باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید!

  • کد خبر : 22447
آشنایی با انواع رژگونه؛  آیا می دانستید که نوع رژگونه را باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شناخت انواع رژگونه های آرایشی و کاربرد و نوع استفاده از هر یک می تواند به شما کمک کند تا بهترین و مناسب ترین رژگونه در آرایش خود استفاده کنید و نتیجه دلخواه را به دست آورید. خیلی ها فکر می کنند رژگونه فقط به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شناخت انواع رژگونه های آرایشی و کاربرد و نوع استفاده از هر یک می تواند به شما کمک کند تا بهترین و مناسب ترین رژگونه در آرایش خود استفاده کنید و نتیجه دلخواه را به دست آورید. خیلی ها فکر می کنند رژگونه فقط به صورت پودری وجود دارد که رایج ترین نوع رژگونه موجود در بازار است، اما باید بدانید که رژگونه های آرایشی به اشکال مختلفی تولید می شوند و رژگونه پودری تنها یکی از انواع رژگونه ها است. اگر بخواهیم به انواع رژگونه ها اشاره کنیم باید بگوییم که از رایج ترین و پرکاربردترین انواع رژگونه ها می توان به رژگونه های مایع، رژگونه های پودری، رژگونه های استیک، رژگونه های کرمی و رژگونه های ژلی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های انواع مختلف رژگونه، به عنوان مثال اگر به دنبال درخشندگی طبیعی هستید، پیشنهاد می کنیم رژگونه کرم را امتحان کنید. رژگونه کرم معمولاً بافتی چرب دارد و برای پوست های خشک توصیه می شود. استفاده از رژگونه کرم درخشندگی سبکی روی پوست ایجاد می کند و ماندگاری طولانی مدت دارد. سعی کنید همیشه مقداری رژگونه کرم روی بینی و گونه های خود بزنید تا صورتتان روشن و صاف به نظر برسد.

به طور کلی، استفاده صحیح از رژگونه، صورت رنگ پریده یا رنگ پریده را شاداب و درخشان می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع رژگونه های آرایشی آشنا شوید.

انواع رژگونه

رژگونه مایع؛ خبر خوب برای افرادی که پوست خشک دارند.

رژگونه مایع نوعی رژگونه است که یکی از ترندهای جدید آرایش محسوب می شود. رژگونه مایع را می توان با انگشت یا برس روی گونه ها زد و به آرامی مخلوط کرد. رژگونه‌های مایع رنگ زیادی به گونه‌ها می‌دهند، بنابراین باید با احتیاط زیاد استفاده شوند. این رژگونه ها اغلب منافذ پوست را می بندند، بنابراین برای افرادی که پوست خشکی دارند بهتر است از این رژگونه استفاده کنند، اما از طرفی این مدل رژگونه برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی شود زیرا پوست آن ها را چرب نشان می دهد. بودن

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه پودری؛ به راحتی و حرفه ای آرایش کنید

یکی دیگر از انواع رایج رژگونه را می توان رژگونه پودری در نظر گرفت. این نوع رژگونه برای پوست های چرب بهتر توصیه می شود زیرا چربی پوست را جذب می کند و ظاهری مخملی به پوست می دهد. اگر می خواهید رژگونه ای برای استفاده روزانه خود بخرید، نمونه های پودری بهترین گزینه برای شما خواهند بود. رژگونه های پودری بر خلاف نوع مایع باید با برس مخصوص زده شود و برای این کار کافی است با برس کمی رژگونه بردارید و زیر خط گونه بمالید و با برس دیگر هایلایتر روی استخوان گونه و خط بین آن بزنید. آنها را پاک می کنند اگر در آرایش مبتدی هستید، این نوع رژگونه را امتحان کنید زیرا استفاده از آن راحت تر است.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه چسبنده؛ مناسب برای انواع پوست

رژگونه های چسبنده حالت جامد دارند و به صورت رژ لب بسته بندی می شوند، این رژگونه ها معمولاً به صورت ضخیم بر روی پوست زده می شوند و سپس با مخلوط کن زیبایی ترکیب می شوند. البته در صورت لزوم می توانید از انگشت خود نیز برای پخش آن روی گونه ها استفاده کنید. این رژگونه مانند رژگونه بالا به راحتی اعمال می شود و می توانید به راحتی آنها را بپوشید. این نوع رژگونه ها نسبت به انواع کرمی یا مایع بافت سبک تری دارند و می توان گفت برای همه نوع ها مناسب هستند. البته پیشنهاد ما برای کسانی که پوست چرب دارند رژگونه پودری باقی مانده است.

انواع رژگونه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.