افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تلفات بالای این رژیم در غزه را قدردانی کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 224370
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تلفات بالای این رژیم در غزه را قدردانی کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از خبرگزاری مهر، هرتز حلوی رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به شرایط سخت سربازان ارتش در مواجهه با گروه های مقاومت فلسطینی در غزه اذعان داشت که ارتش متحمل خسارات سنگینی در غزه شده است. شبکه خبری الجزیره گزارش داد هرتز هالیویرئیس ستاد ارتش رژیم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از خبرگزاری مهر، هرتز حلوی رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به شرایط سخت سربازان ارتش در مواجهه با گروه های مقاومت فلسطینی در غزه اذعان داشت که ارتش متحمل خسارات سنگینی در غزه شده است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد هرتز هالیویرئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنان خود اعتراف کرد که در این جنگ بهای زیادی پرداختیم و فرماندهان و سربازان زیادی را از دست دادیم.

از سوی دیگر پس از تلفات متعدد ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی غزه، رادیو اشغالگر اعلام کرد که در جریان درگیری امروز در باریکه، یک سرباز کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند که از این تعداد 3 نظامی اسرائیلی مجروح شدند. در شرایط بحرانی هستند. وضعیت.

در اخبار مرتبط، اسحاق ترمزژنرال ارشد و ذخیره ارتش رژیم اشغالگر طی یک مصاحبه رادیویی زودتر وی اذعان داشت: ارتش اسرائیل بدون انجام عملیات از پیش برنامه ریزی شده وارد (نوار غزه) شد و این وضعیت پوچ و گیج کننده ای ایجاد کرد به طوری که هر یگان (ارتش) خودش تصمیم می گیرد که چگونه وارد منازل مظنونان شود.

عمومی ترمز وی این موضوع را مایه شرمساری و رسوایی بی سابقه در جنگ های اسرائیل و بی توجهی کامل به انضباط عملیاتی دانست و تاکید کرد: در هر جنگی که رخ می دهد، فرماندهان گروهان تصمیمات فوری، فردی و ناهماهنگ می گیرند و از نیروهای خود فاصله می گیرند. کاری که آنها می خواهند انجام دهند.

او به لکه دار کردن این وضعیت ادامه می دهد. برهنه او توصیف کرده و به ارتش اشغالگر تاکید کرده است که این وضعیت ما را به پیروزی در جنگ نمی رساند.

زودتر ارتش رژیم صهیونیستی تعداد سربازان کشته شده خود در نبردهای نوار غزه از آغاز حمله زمینی به غزه را 240 نفر اعلام کرد که با تلفات روزانه این رژیم در غزه و سانسور شدید در … به رسانه های عبری، تعداد کشته شدگان آنها بیشتر از آمار رسمی این رژیم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.