افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ماجرای توئیت علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟

  • کد خبر : 224321
ماجرای توئیت علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟

آفتاب نیوز: روزنامه جوان وابسته به سپاه امروز در مطلبی انتقادی علیه حمید رسایی یادآور شد که وی پیش از این به سردار شهید قاسم سلیمانی توهین کرده بود. در پی اظهارات رئیس جمهور سابق، سردار قاسم سلیمانی در نامه ای به وی نوشت: برادر بزرگوار آقای روحانی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران سلام […]

آفتاب نیوز:

روزنامه جوان وابسته به سپاه امروز در مطلبی انتقادی علیه حمید رسایی یادآور شد که وی پیش از این به سردار شهید قاسم سلیمانی توهین کرده بود.

در پی اظهارات رئیس جمهور سابق، سردار قاسم سلیمانی در نامه ای به وی نوشت:

برادر بزرگوار آقای روحانی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام

آنچه در رسانه ها منعکس شد بیانات جناب عالی مبنی بر عدم صدور نفت جمهوری اسلامی ایران، تضمینی برای صادرات نفت از کل منطقه وجود ندارد و اظهارات بسیار ارزشمندی که در مورد موضع جمهوری اسلامی ایران فرمودید. جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی مایه مباهات و افتخار است.

حخیر به عنوان سرباز ولایت و این ملت سرافراز با جان و دل به جنابعالی عرض می کنم: این همان دکتر روحانی است که می شناختیم، داریم و باید باشد. رهبر عزیز با سخنان ارزشمند و پرقدرت خود ملت شریف ایران اسلامی و مسلمین جهان را گرامی داشتید.

دست شما را به خاطر این سخنان به موقع و حکیمانه و صحیح می بوسم و در خدمت هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد هستیم.

برادرش قاسم سلیمانی

حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، به این نامه پاسخی نداد و نامه سردار سلیمانی را به بوسه بر دست ابوموسی اشعری تشبیه کرد. وی در توئیتی نوشت: «وقتی به تاریخ نگاه می‌کنم، افرادی مانند اشعث کندی و ابوموسی اشعری به امام علی (ع) خون اهدا کردند، یک‌بار، دو بار مقام‌های درستی داشتند، هم در حرف و هم نه از عمل، اما مالک اشتر از بوسیدن دست آنها ابایی نداشت و هشتگ #قاسم_سلیمانی را زیر آن قرار داد.

این توییت با انتقاد گسترده اصولگرایان مواجه شد. از جمله حسین کنعانی مقدم، یکی از فعالان اصولگرا، درباره توئیت حمید رسایی گفت: «بصیرت انقلابی یکی از مسائل مهمی است که مردم انقلابی واقعی دارند، نامه فرمانده سپاه قدس به رئیس جمهور نشان از نگاه انقلابی و انقلابی داشت. عاری از تنفر سیاسی و جناح گرایی، حقیقت را تأیید و از اقدامات روحانی حمایت کرد، کسانی که تفکر جزمی دارند و متحجر دینی هستند، نگاه انقلابی ندارند و سعی می کنند مشکلات جامعه را با کلماتی در خور شأن خود تحلیل کنند. به نظر می رسد مشکل انقلاب همین مردم است که درک درستی از انقلاب و شرایط آن ندارند و تنها به دنبال جاه طلبی های سیاسی و رقابت های گروهی خود هستند.

گفتید رسایی پیش از این دو بار برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شده بود اما این حکم تصویب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.