افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

آخرین وضعیت سلامتی کروبیان/ شایعه مرگ نادرست است

  • کد خبر : 224310
آخرین وضعیت سلامتی کروبیان/ شایعه مرگ نادرست است

تسنیمشایعه فوت مهدی کروبی ساعتی پیش منتشر شد اما منابع نزدیک به خانواده کروبی گفتند: اخیراً آقای کروبی بیمار شده و به بیمارستان منتقل شده است. به گفته این منابع، با اقدامات پزشکی و اتصال دستگاه تنفسی وضعیت وی تقریباً بهبود یافته و پس از آن از بیمارستان به منزل منتقل شده است. غلامحسین کرباسچی […]

تسنیمشایعه فوت مهدی کروبی ساعتی پیش منتشر شد اما منابع نزدیک به خانواده کروبی گفتند: اخیراً آقای کروبی بیمار شده و به بیمارستان منتقل شده است.

به گفته این منابع، با اقدامات پزشکی و اتصال دستگاه تنفسی وضعیت وی تقریباً بهبود یافته و پس از آن از بیمارستان به منزل منتقل شده است.

غلامحسین کرباسچی نیز با تکذیب این شایعات به هموطن گفت: آقای کروبی در حال حاضر در خانه هستند و حالشان خوب است.

کرباسچی تصریح کرد: برخی شایعاتی که در یکی دو ساعت اخیر منتشر شده صحت ندارد و خوشبختانه وضعیت سلامتی آقای کروبی رو به بهبود است. البته باید بعد از بیماری و به توصیه پزشک مدتی از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند تا ریه هایشان درگیر نشود و اکسیژن خونشان افزایش یابد. خوشبختانه وضعیت آقای کروبی نسبت به چند روز گذشته بهتر شده و امیدوارم هر چه زودتر بهبودی کامل پیدا کند.

به گزارش تسنیم، این شایعه پس از انتشار عکسی از مهدی کروبی در حال استفاده از دستگاه اکسیژن منتشر شد.

روز دیگر در خبرگزاری تسنیم گفته شد، «مهدی کروبی» ۱۸ اسفندماه به دلیل سرماخوردگی و عفونت ناشی از آن در بیمارستان نیکان تهران بستری و پس از بهبودی و رفع مشکل، ۲۱ اسفندماه از این بیمارستان مرخص شد.

این در حالی است که برخی از نزدیکان «حسین کروبی» می گویند که قصد او این بوده که با انتشار ویدئویی از مصرف اکسیژن پدر، وضعیت وحشتناک پدرش را نشان دهد.

گفته می شود «مهدی کروبی» در ابتدا قصد داشت در انتخابات 20 اسفند شرکت کند، اما از توصیه اشتباه پسرش مبنی بر حضور کمتر از 20 درصد منصرف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.