افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » دوئل همنام های همرنگ

  • کد خبر : 224307
اسمارتک نیوز » دوئل همنام های همرنگ

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در آخرین دیدار هفته نوزدهم، استقلال خوزستان فردا از ساعت 19:45 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان استقلال است تا شاهد تقابل دو تیم همنام فوتبال ایران باشیم. آبی پوشان اهوازی در این فصل به لیگ برتر بازگشتند اما در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتند و در انتهای جدول […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در آخرین دیدار هفته نوزدهم، استقلال خوزستان فردا از ساعت 19:45 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان استقلال است تا شاهد تقابل دو تیم همنام فوتبال ایران باشیم. آبی پوشان اهوازی در این فصل به لیگ برتر بازگشتند اما در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتند و در انتهای جدول قرار گرفتند. با این حال در اواخر دور رفت این تیم با هدایت سیروس پورموسوی پیشرفت کرد. استقلال خوزستان با نقل و انتقالات زمستانی شروع به تقویت کرد و بازیکنانی چون آسو رستم عراقی، ساویو روبرتو برزیلی و داستونبک تورسونوف ازبکستانی را به خدمت گرفت. در ادامه پیمان رنجبری از ملوان نیز به این تیم پیوست. در این شرایط استقلال خوزستان نیم فصل دوم را با تساوی مقابل شمس آذر آغاز کرد و سپس به پیروزی خوبی مقابل آلومینیوم دست یافت اما این تیم در آخرین دیدار خود مقابل تراکتور با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا با 12 امتیاز در رده چهاردهم قرار گیرد. . . حالا این تیم باید دیدار سختی مقابل لیدر لیگ برتر داشته باشد و باید دید با 39 امتیاز مقابل استقلال چه شرایطی را تجربه خواهد کرد. البته نکته مهم برای شاگردان جواد نکونام این است که در 6 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده اند.

آبی پوشان پایتخت در آخرین دیدار خود که در رفسنجان مقابل مس برگزار شد با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کردند. حالا استقلالی که تمام امتیازات بازی های خانگی را گرفته است باید یک بازی دیگر خارج از خانه انجام دهد و باید دید این بار می تواند با پیروزی اهواز را به مقصد تهران ترک کند یا خیر. آنچه مشخص است شاگردان نکونام با پیروزی در این دیدار می خواهند با یک شوت سه گل به ثمر برسانند. آنها می خواهند پس از ناکامی در جام حذفی ریکاوری کنند، جایگاه اول خود را در لیگ تقویت کنند و با پیروزی برای دربی پایتخت آماده شوند که روحیه آنها را تقویت کند، بنابراین سه امتیاز برای آنها بسیار مهم است و استقلال خوزستان باید ببیند آیا خانه شما به همنام خود اجازه چنین کاری را می دهد یا خیر؟ این دو تیم تاکنون 13 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 6 برد آبی پوشان تهرانی، 3 برد برای خوزستانی و 4 تساوی بوده است. در این دیدارها 33 گل به ثمر رسید که 19 گل برای استقلال و 14 گل برای استقلال خوزستان به ثمر رسید. پرگل‌ترین بازی آبی‌های تهران و خوزستان در تاریخ 29 آذرماه 1392 در روز هفدهم لیگ سیزدهم برگزار شد که با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

در آخرین دیدار دو تیم که در هفته چهارم برگزار شد، شاگردان نکونام با تک گل مهرداد محمدی به پیروزی رسیدند و باید دید نتیجه تقابل آنها این بار چه خواهد بود. دیدار این دو تیم را مدنی فر و به همراه دستیارانش علیرضا ایلدروم و علی احمدی قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.