افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

افشای تلفات متعدد اسرائیل در غزه

  • کد خبر : 224279
افشای تلفات متعدد اسرائیل در غزه

به گزارش خبرآنلاین؛ در پی استعفای تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی، یک ژنرال از نیروهای ذخیره این رژیم فاش کرد که ارتش این رژیم در جنگ غزه تلفات متعددی متحمل شده است. ژنرال اسحاق بریک در گفت و گوی رادیویی با اشاره به حادثه خان یونس که در آن سه سرباز اسرائیلی بر اثر […]

به گزارش خبرآنلاین؛ در پی استعفای تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی، یک ژنرال از نیروهای ذخیره این رژیم فاش کرد که ارتش این رژیم در جنگ غزه تلفات متعددی متحمل شده است.

ژنرال اسحاق بریک در گفت و گوی رادیویی با اشاره به حادثه خان یونس که در آن سه سرباز اسرائیلی بر اثر انفجار دو بمب جان باختند، فاش کرد که ارتش اشغالگر تلفات زیادی را متحمل شده است.

بریک افزود: ارتش اسرائیل بدون برنامه ریزی قبلی عملیات را آغاز کرد که به وضعیت اسفناکی منجر شد و هر یگانی باید خودش تصمیم می گرفت که چگونه وارد خانه های مشکوک شود. این عمل به کرات تکرار می شود و از اشتباهات خود درس نمی گیرند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وی خاطرنشان کرد: این رسوایی در جنگ های اسرائیل بی سابقه بوده و نشان دهنده سهل انگاری در اجرای عملیات است. فرمانده هر گروهان خودش تصمیم می گیرد، زیرا فرماندهان ارشد از روند توسعه در میدان فاصله دارند. این سهل انگاری از سوی فرماندهان ارشد ارتش مایه شرمساری است و نمی توان جنگ را از این طریق پیروز کرد.

بریک گفت: ما به راحتی دستاوردهایی را که در شمال نوار غزه به دست آوردیم با هزینه های گزاف و کشته و زخمی شدن در دو ماه گذشته از دست دادیم و تعداد زیادی از جنگجویان حماس به این منطقه بازگشتند.

وی با حمله به فرماندهان ارتش اشغالگر افزود: برخی از یگان های ذخیره که در جنگ شرکت کرده بودند چندین سال است که آموزش ندیده اند و از وضعیت میدانی بی اطلاع هستند.

وی از حادثه جمعه گذشته خبر داد که نیروهای اشغالگر وارد ساختمان بمب گذاری شده در غزه شدند و در نتیجه انفجار بمب سه سرباز کشته و 14 نفر زخمی شدند که حال پنج نفر از آنها وخیم است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.