افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

توئیت: حضور بازیکنان جدید قدرت هجومی بیشتری به پرسپولیس داده است/ عیسی تنهاست و یک مهاجم در کنارش نیاز است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 224269
توئیت: حضور بازیکنان جدید قدرت هجومی بیشتری به پرسپولیس داده است/ عیسی تنهاست و یک مهاجم در کنارش نیاز است – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم در دیدار با نفت و گاز گچساران هماهنگی خوبی داشتند و در طول بازی خیلی با هم کار کردند. فرشاد پیوس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود […]

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم در دیدار با نفت و گاز گچساران هماهنگی خوبی داشتند و در طول بازی خیلی با هم کار کردند.

فرشاد پیوس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود و باید بگویم عملکرد پرسپولیس مقابل این تیم دسته اولی عالی بود و توانست به راحتی به مرحله بعد صعود کنید. البته این را هم اضافه کنم که از قبل مشخص بود پرسپولیس در این دیدار پیروز می شود چون بازیکنان بهتر و با تجربه تری داشت و در زمین خود بازی می کرد. بازیکنان بر توپ و میدان مسلط بودند و اگر کمی دقت می کردند می توانستند گل های بیشتری بزنند.

پیوس در مورد تیم حریف و اینکه چرا معتقد است پرسپولیس از قبل برنده بوده است، گفت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم باید بگویم بازیکنان آنها بسیار کم تجربه تر از پرسپولیس بودند. ببینید گل اول و دوم پرسپولیس با خطای مستقیم دروازه بان نفت گاز به ثمر رسید و این گل ها باعث شد او روانتر بازی کند و یک گل دیگر به ثمر برساند. البته منکر این نیستم که پرسپولیس در نیمه اول و دوم عالی بود و مدافعان کناری این تیم خیلی خوب عمل کردند و پاس های خوبی روی دروازه نفت گاز داشتند.

فرشاد پیوس در ادامه با بیان اینکه این دیدار قبل از دیدار مقابل فولاد و استقلال تمرین خوبی بود، گفت: پرسپولیس باید ابتدا در تهران در یک بازی حساس به مصاف فولاد برود و سپس دربی را برگزار کند. از طرفی بازیکنان جدیدی به پرسپولیس اضافه شده اند. فکر می کنم بازی با نفت و گاز گچساران بهترین فرصت برای هماهنگی و شناخت بازیکنان جدید با سایر بازیکنان بود تا بتوانند در زمین به خوبی یکدیگر را پیدا کنند. ببینید در این بازی بازیکنان پرسپولیس هماهنگی خوبی داشتند و در طول بازی کارهای ترکیبی زیادی با یکدیگر انجام دادند. یکی دیگر از ویژگی های پرسپولیس مقابل نفت و گاز استفاده از بازیکنان جدید بود که همگی تست شدند. فقط فکر می کنم در مورد گلزنی کمی مشکل داریم و بازیکنان به خصوص مهاجمان باید مراقب باشند. پرسپولیس بازیکنان خوبی خریده است اما عیسی در خط حمله تنهاست و باید یک مهاجم شش دنگ کنارش باشد تا قدرت خط حمله بیشتر شود.

پیوس در خصوص عملکرد بازیکنان جدید گفت: به نظرم بازیکنان جدید خوب بودند و کار پرسپولیس تا اینجای کار از نظر کیفیت بازی و استفاده از بازیکنان جدیدش خوب عمل کرده است و قطعا رشد خواهند کرد. و در بازی های بعدی پیشرفت کنید. پرسپولیس خیلی کمک خواهد کرد و تیم زندگی جدیدی خواهد داشت.

فرشاد پیوس در خصوص عملکرد اسمار به عنوان سرمربی در نیم فصل گفت: شاید کمتر کسی فکر می کرد که اسمار سرمربی پرسپولیس شود اما در 3 بازی اخیر او نتایج خوبی کسب کرد اما در کل عملکرد این مربی باید در بازی های بعدی مورد ارزیابی قرار گیرد.” البته این را هم اضافه کنم که پرسپولیس با او نرمتر و بهتر بازی می کند و شاید دلیل آن حضور بازیکنان جدیدی باشد که روحیه و قدرت بیشتری به تیم دادند. در هر صورت او مربی بدی نیست و امیدوارم نتیجه بگیرد.

فرشاد پیوس درباره دیدار هفته نوزدهم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی با فولاد بازی آسانی نیست. این تیم همیشه پرسپولیس را اذیت کرده است، مخصوصا الان که این دیدار قبل از دربی برگزار می شود و به نوعی حساستر از قبل خواهد بود. به همین دلیل به نظرم دیدار مقابل فولاد برای آماده شدن برای دربی مهم و حساس بسیار مهم است و پرسپولیس باید با تمرکز و استراتژی خوب به مصاف اهوازی برود. پرسپولیس توانایی شکست فولاد را در تهران دارد.

صحبت هایی درباره دربی شد و فرشاد پیوس درباره دربی گفت: البته هنوز زود است که درباره دربی صحبت کنیم. همانطور که گفتم پرسپولیس باید ابتدا در بازی فولاد پیروز شود و بعد به دربی فکر کند اما فکر می کنم پرسپولیس با هدایت اسمار می تواند در دربی بازی خوبی انجام دهد و در واقع می تواند توانایی خود را در دربی نشان دهد. و او باید این کار را انجام دهد. او گفت که دربی یک فرصت طلایی برای او است تا از این بازی به بهترین شکل استفاده کند و بیش از گذشته در بین هواداران محبوب شود. البته جایگاه فقط در بین هواداران نخواهد بود، بلکه اگر در دربی نتیجه خوبی کسب کند جایگاه خود را در پرسپولیس تثبیت می کند و پس از آن می تواند گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)