افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

سردار قاآنی: حماس در طوفان الاقصی موضع تهاجمی اتخاذ کرده است/ جبهه مقاومت هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده است.

  • کد خبر : 224017
سردار قاآنی: حماس در طوفان الاقصی موضع تهاجمی اتخاذ کرده است/ جبهه مقاومت هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیمسرلشکر اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در آخرین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد، گفت: این دفاع از مظلوم در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیمسرلشکر اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در آخرین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد، گفت: این دفاع از مظلوم در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد. وی افزود: و در این دوران مظلومان الگوی مردم فلسطین هستند، افزود: امام بزرگوار ما چه در دوران خفقان رژیم گذشته و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشتند. زمانی که اسلام در کشور حاکم شد، اما امروزه نوع این دفاع با گذشته متفاوت است و به دستور امام تشکیل گروه های مقاومت برای دفاع از مظلوم نهادینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هسته های مقاومت به برکت اخلاص امام (ره) و سپس با همت والای مقام معظم رهبری برای دستیابی به قدرت کنونی گام به گام رشد کردند، افزودند: وقتی شرایط را از نزدیک ببینید. از مجاهدان فلسطینی دو دهه اخیر خواهند دید که جوانان فلسطینی که روزگاری با دست و سنگ از خود دفاع می کردند، امروز با تکیه بر ایمان و ایمان به جبهه مقاومت بویژه نیروهای حماس در عملیات تهاجمی الاقصی می پردازند. با سلاح هایی که دارند، تهاجمی شده اند و قهرمانانه ارتش اسرائیل را به چالش کشیده اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس موفقیت های خود را با ابزار رسانه ای اغراق می کند، افزود: این در حالی است که در این جنگ تنها یک پیروزی بزرگ داشت و آن کشته شدن حدود 40 هزار نفر بود. آنها زن و کودک هستند، در حالی که جوانان فلسطینی با مقاومت خود توانسته اند سرزمین و کرامت خود را حفظ کنند و اسرائیل را فقیر کنند.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه ویرانی غزه قطعا بازسازی خواهد شد، اما اعتبار و اعتبار رژیم اشغالگر قدس احیا نمی شود، افزود: این نبرد نشان داد که جبهه مقاومت مجموعه ای متحد است که توانمندی های بسیاری دارد، هرچند که همچنان از همه توان خود استفاده می کنند و همچنین نشان داده شد که هیچ کس نمی تواند جبهه مقاومت را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.