افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

تثبیت عرضه از پالایشگاه گاز مسجد سلیمان برای مصارف خانگی

  • کد خبر : 223951
تثبیت عرضه از پالایشگاه گاز مسجد سلیمان برای مصارف خانگی

به گزارش بازار، داود کیانی گفت: در این اقدام همکاران اداره تعمیرات خطوط لوله در حال اجرای خط لوله جدید گاز به قطر 6 اینچ از واحد گازرسانی نفت سفید به طول 19 کیلومتر تا مسجد سلیمان هستند. وی گفت: اجرای این خط لوله جدید گاز تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است […]

به گزارش بازار، داود کیانی گفت: در این اقدام همکاران اداره تعمیرات خطوط لوله در حال اجرای خط لوله جدید گاز به قطر 6 اینچ از واحد گازرسانی نفت سفید به طول 19 کیلومتر تا مسجد سلیمان هستند.

وی گفت: اجرای این خط لوله جدید گاز تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با تکمیل آن نگرانی هایی در خصوص توسعه ظرفیت و پایداری گازرسانی از پالایشگاه گاز مسجد سلیمان که وظیفه گازرسانی به گاز را بر عهده دارد، وجود دارد. مشترکین شرکت گاز خوزستان در مسجد سلیمان و شهرهای همجوار.

بر اساس این گزارش، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان به عنوان زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه بهره برداری، فرآوری و حمل و نقل نفت خام و گاز طبیعی فعالیت می کند. ظرفیت تولید نفت خام این شرکت به طور متوسط ​​170 هزار بشکه در روز است و روزانه 350 میلیون فوت مکعب (معادل 10 میلیون متر مکعب) گاز طبیعی تولید می کند.

شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در دی ماه 1377 با ادغام 4 میدان نفتی لب سفید، نفتسفید، قلنار و هفتکل تأسیس شد و فعالیت رسمی خود را از اوایل سال 1378 به عنوان زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آغاز کرد. .

این شرکت در حال حاضر مجموعا 492 حلقه چاه نفت، 16 مجتمع بهره برداری، 3 آب شیرین کن و 4 ایستگاه تقویت فشار گاز دارد و در مساحتی به وسعت 27 هزار کیلومتر مربع در سه استان خوزستان، ایلام و لرستان فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.