افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

زیباترین مدل ظروف میوه خشک.

  • کد خبر : 223612
زیباترین مدل ظروف میوه خشک.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ایرانی ها همیشه عادت داشته اند برای هر مهمانی و مراسمی تجملات را در نظر بگیرند و غذاهای لذیذ زیادی تهیه کنند. از طرفی نکته لاکچری موضوع اینجا این است که برای هر وعده غذایی غذای مخصوصی دارند و بدون شک عید نوروز که مهمترین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ایرانی ها همیشه عادت داشته اند برای هر مهمانی و مراسمی تجملات را در نظر بگیرند و غذاهای لذیذ زیادی تهیه کنند. از طرفی نکته لاکچری موضوع اینجا این است که برای هر وعده غذایی غذای مخصوصی دارند و بدون شک عید نوروز که مهمترین عید و آغاز بهار است، هر کاری که ممکن است انجام می دهند تا چیزی نرسد. گم شده است. یکی از غذاهایی که به خصوص در شب های عید نوروز و یلدا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، غذاهای خشکبار است که محل خوبی برای نگهداری این خوراکی های جذاب است.

آیا می دانید آجیل یکی از غذاهای اصلی این دو جشن ایرانی است و ما از آن بسیار لذت می بریم؟ انواع مختلفی از این ظروف وجود دارد که می توان گفت از نظر جنسیت، طرح و رنگ، تنوع زیادی را ارائه می دهد. در مقاله قبلی در مورد انواع ظروف میوه صحبت کردیم اما این بار می خواهیم انواع ظروف آجیل را بشناسیم تا بتوانیم زیباترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنیم. ظروف آجیلی خوری هم ظروف انفرادی و هم برای سرو می باشد که در مدل های مختلف سرامیکی، مسی، شیشه ای، چینی و چوبی موجود می باشد.

ظرف شیشه ای و کریستالی بسیار شیک.

یکی از پرفروش ترین ظروف آجیل، شیشه یا کریستال است که سرو آن بسیار شیک است. به دلیل شفافیت و درخشندگی، بسیاری از افراد تمایل دارند این ظروف را دوست داشته باشند. امروزه سبک های زیادی از ظروف شیشه ای و کریستالی وجود دارد و هنگام انتخاب دست شما را باز می کنند. اما نکته مهم این است که باید در نظر داشته باشید که ظرف آجیل کریستالی شما حاوی سرب است که برای بدن مضر است و مقاومت کمی دارد.

انواع ظروف آجیل

ظروف آجیلی سرامیکی و چینی همیشه مد هستند

مدتی است که ظروف سرامیکی سفید برای خوردن آجیل رایج شده است. زیرا افراد زیادی هستند که فکر می کنند این ظروف سرامیکی ساده هرگز از مد نمی افتند و همیشه تازه هستند. جذابیت این سبک از ظروف غذاخوری شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد و علاوه بر این می توان این مدل ظروف را به راحتی با انواع دیگر ظروف ترکیب کرد. نمونه های ظروف چینی تنوع بسیار بالا و خوبی دارند و مانند ظروف شیشه ای از بهداشتی ترین انواع ظروف نیز هستند.

انواع ظروف آجیل

غذاهای دلچسب مختلف با آجیل مسی

آجیل مسی از نظر ظاهری تنوع زیادی دارد و می تواند تاثیر خوبی در دکوراسیون منزل شما داشته باشد. اما در نظر داشته باشید که باید آنها را با توجه به تزئین خون خود انتخاب کنید. در هنگام پذیرایی بسیاری از خانم ها از بشقاب های مسی استفاده می کنند به خصوص اینکه با استفاده از فناوری نانو آنتی اکسیدان در ساختار این بشقاب ها از تغییر رنگ و تیره شدن آن ها جلوگیری شده و دیگر نگران این موضوع نباشید. البته قیمت بالاتری هم دارند. آجیل مسی می تواند جلوه ای متفاوت به چیدمان و پذیرایی شما ببخشد.

انواع ظروف آجیل

مجلل آجیل خوری فیروزه کوب

بیش از هفتاد سال است که هنر فیروزه‌تراشی در کشور ما که امروزه قطب اصلی این شهر اصفهان است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع ترکیب هنر فیروزه ای با ظروف مسی می تواند جلوه بسیار چشمگیری به ظروف بدهد. ظروف آجیلی با استفاده از این هنر بسیار پرطرفدار و زیبا هستند و دکوراسیون اتاق را نیز زیباتر می کنند. اما فراموش نکنید که این بشقاب ها عمدتاً به عنوان بشقاب های تزئینی استفاده می شوند و برای پذیرایی کوچک و تزیین غذای شما چند ساعتی در خدمت شما هستند و به شکلی بسیار شیک و مجلل در جای خود می نشینند!

انواع ظروف آجیل

آجیل خوری اردوخوری چوب

آجیل خوری یا اردوخوری ظروف چوبی هستند که امروزه در بسیاری از خانه ها دیده می شوند. از این بشقاب ها برای سرو همزمان چند غذا استفاده می شود. بشقاب های چوبی فضای طبیعت را با خود به ارمغان می آورد که به راحتی با هر دکوراسیونی سازگار می شود. اگر ظروف چوبی را با دست می شویید، می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید و فراموش نکنید که آنها را در ماشین ظرفشویی یا مایکروفر قرار ندهید زیرا به آنها آسیب می رسانند.

انواع ظروف آجیل



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.