افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

خط 8 مترو تهران طی روزهای آینده آغاز به کار می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 223604
خط 8 مترو تهران طی روزهای آینده آغاز به کار می کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترسومین همایش شهرداران مناطق تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، حسین نظری معاون خدمات شهری، حمیدرضا صارمی معاون خدمات شهری برگزار شد. معاون معماری و شهرسازی، حق بن، معاون فنی و عمرانی و جمعی از شهرداران و مدیران شهرداری. شهردار تهران در این همایش […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترسومین همایش شهرداران مناطق تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، حسین نظری معاون خدمات شهری، حمیدرضا صارمی معاون خدمات شهری برگزار شد. معاون معماری و شهرسازی، حق بن، معاون فنی و عمرانی و جمعی از شهرداران و مدیران شهرداری.

شهردار تهران در این همایش با قدردانی از عملکرد شهرداران مناطق به ویژه در حوزه حفظ و نگهداری شهر، گفت: قولی که به شهرداران مناطق در خصوص بهبود وضعیت اشتغال آنها داده شده محقق شد و امروز دستور داده شد. نیز اعلام کرد.

وی تاکید کرد: تهران در دوره جدید مدیریت شهری در حال ریختن پوست است. هر معاونت بر اساس وظایف خود استراتژی خاصی را برای تحول پایتخت اتخاذ کرده است.

برداشت خط 8 مترو تهران; به زودی

شهردار تهران ادامه داد: به عنوان مثال در حوزه حمل و نقل، شورای شهر مبلغ 1.8 میلیون یورو برای خرید خودروهای برقی در اختیار شهرداری تهران تصویب کرد. با ورود این خودروها به ناوگان خودروهای پایتخت، شاهد تحولی جدی در حمل و نقل پایتخت خواهیم بود. در بخش مترو، ساخت خط 8 مترو تهران اواخر هفته جاری آغاز می شود و مراحل ساخت خط 9 نیز به زودی آغاز می شود.

زاکانی در خصوص ارائه خدمات به شهروندان در قالب درخواست شهروندی گفت: سال گذشته درخواست شهروندی «شهرزاد» ارائه شد که در آن حداقل 18 خدمت به شهروندان ارائه می شود. به عنوان مثال، طبق برنامه ریزی های انجام شده، به زودی تمامی تاکسی های تهران آنلاین می شوند و شهروندان می توانند صندلی های خود را در تاکسی های شهرداری یا وانت ها از قبل رزرو کنند. این طرح هم اکنون در برخی خطوط تاکسیرانی در حال اجراست.

۸۴ درصدی از پروژه های «امید و افتخار» در دوره جدید تکمیل شد

وی با اشاره به انجام بیش از 100 کمپین اظهار داشتامید و سربلندیوی گفت: در دوره جدید مدیریت شهری از صفر تا صد 84 درصد پروژه های امید و افتخار در دوره جدید مدیریت شهری به طور کامل محقق شده است که از این رقم 66 درصد مربوط به پهنه های جنوب تهران است.

شهردار تهران با اشاره به اضافه شدن 20 هزار هکتار فضای سبز به ظرفیت پارک ها و بوستان های پایتخت گفت: قرن 6 نظرسنجی امید و افتخار گفت: 50 درصد از این 20 هزار هکتار فضای سبز مولد و 250 هکتار زیرسطح آبیاری می شود. بر اساس این روش مصرف آب 70 درصد کاهش می یابد و عملکرد درختان افزایش می یابد. بین 2 تا 3 بار این کار را انجام می دهد.

وی با اشاره به افزایش بودجه مناطق در سال 1403 گفت: بودجه 1403 برای مناطق 22 گانه گنه 125 درصد رشد داشته است. در مواجهه با این رشد 2.5 برابری بودجه، انتظار داریم که کار شهرداران مناطق ده برابر شود. به خصوص در مورد آسیب های اجتماعی.

زاکانی در پایان تاکید کرد: شهرداران مناطق باید در کنار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به معتادان متجاهر، کودکان کارگر و متکدیان محله خود احترام کامل بگذارند و در تشکیلات و مدیریت آنها حرف اول را بزنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.