افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

برای توسعه ترمینال جدید فرودگاه ایلام 2.9 میلیارد ریال هزینه شد

  • کد خبر : 223427
برای توسعه ترمینال جدید فرودگاه ایلام 2.9 میلیارد ریال هزینه شد

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، وحید فروغی زاد درباره اقدامات و عملکرد این فرودگاه گفت: حدود 520 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محوطه سازی فرودگاه شهدای ایلام پیش بینی شده است که هم اکنون 38 درصد است. پیشرفت فیزیکی ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام به مساحت 5800 متر مربع […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، وحید فروغی زاد درباره اقدامات و عملکرد این فرودگاه گفت: حدود 520 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محوطه سازی فرودگاه شهدای ایلام پیش بینی شده است که هم اکنون 38 درصد است. پیشرفت فیزیکی

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام به مساحت 5800 متر مربع و اعتباری بالغ بر 2.9 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهی برای پذیرش 600 مسافر به صورت همزمان آماده بهره برداری است.

وی افزود: همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و راهروهای ورودی ترمینال و دروازه آهنی با اعتبار 9 میلیارد ریال و تقسیم بندی درون ترمینال جدید با اعتبار 17 میلیارد ریال از دیگر اقدامات این فرودگاه بود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: بهسازی منازل و زائرسراهای سازمان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال و احداث دو نمازخانه به مساحت 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال انجام شده است.

فروغی زاد بهسازی ساختمان کمک ناوبری DVOR با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال را از مهمترین اقدامات توسعه فرودگاه عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و ماهان به مردم استان ایلام خدمات رسانی می کنند که همزمان این فرودگاه به صورت شبانه روزی آماده پذیرش ایرلاین های جدید در مسیرهای جدید است.

مدیر فرودگاه شهدایی ایلام گفت: برنامه ریزی برای بهبود سیستم روشنایی باند و تعیین اهداف برای بهبود ایمنی سطوح پروازی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین امکانات، تجهیزات و توانمندی های توسعه ای فرودگاه بتوان خدمات مطلوبی را به ساکنان عزیز استان و سایر هموطنان ارائه کرد که رضایت آنان را جلب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.