افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

حداقل کت ها را بشناسید. همیشه می توانید با یک کت ساده شیک و جذاب بپوشید.

  • کد خبر : 22341
حداقل کت ها را بشناسید.  همیشه می توانید با یک کت ساده شیک و جذاب بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در دنیای مد و مد، سبک های مختلفی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای استایل شخصی خود انتخاب کنید و لباس های خود را بر اساس آن انتخاب کنید. آشنایی با این سبک های مختلف لباس به شما کمک می کند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در دنیای مد و مد، سبک های مختلفی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای استایل شخصی خود انتخاب کنید و لباس های خود را بر اساس آن انتخاب کنید. آشنایی با این سبک های مختلف لباس به شما کمک می کند نه تنها استایل شخصیت خود را متنوع کنید، بلکه یاد بگیرید چه مواردی را می توانید به بهترین نحو ترکیب کنید. یکی از سبک های جذاب و دوست داشتنی در دنیای مد، سبک مینیمالیست است. شما می توانید یک کت مینیمال در این سبک انتخاب کنید و آن را با اجناس مینیمال دیگر ترکیب کنید و ظاهری ساده و شیک را تجربه کنید. کلمه مینیمال برای بخش های مختلف هنر به کار می رود و در واقع مینیمال به معنای سادگی و کم بودن عناصر در موارد مختلف است. مثلا مینیمال در طراحی داخلی به معنای وسایل و چیدمان خانه و محیط کم و ساده است. در مد و مد سال هاست که سادگی و مینیمال مطرح می شود، در واقع در ساده ترین تعریف ممکن، در مد، سبک هایی که سعی می کنند از کمترین رنگ، کمترین پیچیدگی و کمترین آیتم ها استفاده کنند. ظاهری زیبا و مناسب می توان ارائه کرد که به آن مینیمال می گویند.

وقتی صحبت از سبک مینیمالیستی در مد می شود، اولین رنگی که به ذهن می رسد سیاه و سفید است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سبک های مختلف مینیمال آشنا شوید.

حداقل کت

ویژگی های سبک مینیمالیستی چیست؟

بد نیست بدانید که پس از جنگ جهانی دوم به دلیل شرایط بد اقتصادی، مردم به دنبال سبک های جدید بودند تا در عین زیبایی و جذابیت، هزینه لباس را پایین نگه دارند. اینگونه بود که سبک مینیمالیستی متولد شد که با وجود سادگی با وجود برش های خاصی که داشت همچنان زیبا و شیک بود. در سبک های مینیمالیستی معمولا از دو یا سه رنگ استفاده می شود و جالب است بدانید که پارچه ها را می توان در رنگ های روشن و کاملا متضاد استفاده کرد، مطمئنا ساده و بدون چاپ هستند. در سبک های مینیمالیستی، لباس ها به طور کلی لایه لایه نیستند و تعداد وسایل این سبک نسبت به سبک های دیگر تا حدودی کمتر است.

کت مینیمالیستی

حداقل کت

ژاکت ورزشی مینیمالیستی; لباس های خیابانی مینیمال بپوشید

کت مینیمالیستی و کژوال یک کت ساده و معمولا آزاد است که همیشه باید به خاطر داشته باشید که تمام لباس های خود را یک رنگ انتخاب نکنید زیرا در این صورت استایل تک رنگ را تجربه خواهید کرد، در عوض باید رنگ های متضاد را در کنار هم بپوشید. . یکی دیگر برای مثال، اگر کت سفید انتخاب کرده اید، بهتر است آن را با یک شلوار مشکی گشاد و تازه یا آبی سرمه ای ترکیب کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. فراموش نکنید که رنگ مشکی پایه سبک مینیمالیستی است و هرگز از مد نمی افتد، پس اگر ترکیب رنگ ها را نمی دانید، از مشکی در این سبک استفاده کنید.

حداقل کت

حداقل کت

مانتو مینیمیال مجلسی; ساده و شیک به مهمانی بروید

یکی از باورهای غلط در مورد سبک مینیمال این است که می توان از این استایل برای روزهایی که بیرون می رویم استفاده کرد، در حالی که نمی کنیم. می توانید به یک مهمانی به سبک مینیمال بروید و آن را با هم تجربه کنید و لباس های شیک و ساده بپوشید. برای این کار باید لباس های کلاسیک و رسمی اما در عین حال ساده بپوشید و از لباس های پر زرق و برق و پر زرق و برق پرهیز کنید. به عنوان مثال، کت های ساده می توانند ظاهری ساده و مینیمال در کنار شلوارهای بافت کلاسیک به شما ببخشند.

حداقل کت

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.