افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

دیک ویتال نظر محکمی در مورد بحث CFP ایالت اوهایو و آلاباما دارد

  • کد خبر : 2234
دیک ویتال نظر محکمی در مورد بحث CFP ایالت اوهایو و آلاباما دارد

آنالیزور افسانه ای بسکتبال کالج یکی از داغ ترین بحث های فوتبال کالج را بررسی کرد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. شمارش دیک ویتال در میان تعداد فزاینده ای از طرفداران فوتبال کالج که معتقدند آلاباما (10–2) هنوز هم فرصتی برای کسب جایگاه در پلی آف فوتبال کالج دارد. […]



آنالیزور افسانه ای بسکتبال کالج یکی از داغ ترین بحث های فوتبال کالج را بررسی کرد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

شمارش دیک ویتال در میان تعداد فزاینده ای از طرفداران فوتبال کالج که معتقدند آلاباما (10–2) هنوز هم فرصتی برای کسب جایگاه در پلی آف فوتبال کالج دارد.

تحلیلگر افسانه‌ای بسکتبال کالج روز شنبه در توییتر نوشت تا داغ‌ترین بحث‌های جاری CFB جهان را بررسی کند: آیا آلاباما یا ایالت اوهایو (11–1) شایسته غلبه بر تیم‌هایی مانند USC (11–2) و TCU (12) هستند. -0)؟ تروجان ها پس از سقوط به یوتا در بازی عنوان Pac-12 جمعه شب، در حالی که شاخ قورباغه ها در نبرد با ایالت کانزاس برای قهرمانی Big 12 به وقت اضافه می روند، شانس CFP آنها ضربه بزرگی خورد.

به نظر ویتاله، نه TCU، که قبل از عقب افتادن از کسری 21-10 برای مساوی کردن بازی، با KSU مبارزه کرد، و نه USC به اندازه کافی برای تثبیت ادعای خود تلاش نکرده اند. در واقع، ویتاله گفت که معتقد است هیچ فردی وجود ندارد که بتواند او را متقاعد کند که نیک سابان و کریمسون تاید شایسته پیوستن به شماره 1 جورجیا و شماره 2 میشیگان در رده بندی نهایی نیستند.

من متخصص نیستم اما هیچ کس نمی تواند من را متقاعد کند@AlabamaFTBLبهتر از این تیم هایی نیست که من با وجود 2 L دلخراش تماشا کرده ام .اگر قانون بهترین 4 برای پلی آف است باما باید در آن حضور داشته باشد .هی آنها در خانه با 3 TD’s REWARD THE BEST / فقط تماشا کن@SECفوتبال، ویتاله در توییتر خود نوشت.

در حالی که آلاباما به وضوح یک حامی قوی دیگر در ویتال دارد، ممکن است فردی در حلقه نزدیک این بازیکن 83 ساله به او یادآوری کند که کمیته CFP از زمان شروع مسابقات در سال 2015، تیمی با دو باخت انتخاب نکرده است. با این وجود، این واقعیت، و همچنین یک مورد قوی از هر دو OSU و TCU، ممکن است برای تغییر نظر ویتال یا نظرات کسانی که در مورد این موضوع در تلویزیون و آرایشگاه های سراسر کشور بحث می کنند کافی نباشد.

  • خردل اضافی بیشتر: گنجاندن CFP بالقوه OSU برای برخی مناسب نیست
  • CFB World بحث می کند که آیا آلاباما وارد CFP خواهد شد یا خیر
  • رالی والیبال وحشی، بازیکن هیوستون را بر فراز میز پرواز می کند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.