افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

جریمه 3000 میلیارد ریالی متخلفان در اردبیل – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 223256
جریمه 3000 میلیارد ریالی متخلفان در اردبیل – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

علی رحیمی آذر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در 11 ماهه سال جاری تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیش از 10 هزار و 534 فقره پرونده برخورد و احکام آن صادر شده است. وی تصریح کرد: در این موارد متخلفان به پرداخت 3.668 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند تا پرداخت به بیت […]

علی رحیمی آذر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در 11 ماهه سال جاری تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیش از 10 هزار و 534 فقره پرونده برخورد و احکام آن صادر شده است.

وی تصریح کرد: در این موارد متخلفان به پرداخت 3.668 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند تا پرداخت به بیت المال از این محل انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: از این تعداد 8.51 فقره پرونده مربوط به کالا و خدمات، هزار و 369 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز و یک هزار و 114 پرونده مربوط به مراقبت های پزشکی بوده است.

رحیمی آذر مهمترین پرونده های رسیدگی شده را برشمرد و افزود: 2.92 فقره مربوط به گران فروشی بوده و متخلفان به پرداخت 272 میلیارد و 846 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: کلاهبرداری از 561 فقره به ارزش 86 میلیارد و 813 میلیارد ریال، کاهش ارزش 159 فقره به ارزش 29 میلیارد و 650 میلیون ریال و عرضه خارج از شبکه 611 قلم. به ارزش 201 میلیارد و 533 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

رحیمی آذر افزود: در 11 ماه سال جاری 9 هزار و 519 بازرسی انجام و در این بازرسی ها برای هزار و 578 متخلف پرونده کیفری تشکیل شد.

وی اظهار داشت: گشت های جنایی دولتی استان در حوزه های قاچاق کالا و ارز، خدمات، بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اتاق اصناف، صنعت، معدن و … بازرگانی و اداره کل استاندارد و جهاد کشاورزی به رسالت خود عمل کردند: تعزیرات حکومتی به صورت مستمر در سطح بازار حضور دارند و با هرگونه تخلف در حوزه های اقتصادی به ویژه در توزیع کالاهای اساسی و نیازمندی های مردم به شدت برخورد می کنند.

رحیمی آذر در ادامه سخنان خود یادآور شد: سامانه تلفن صوتی 135 و آدرس اینترنتی ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی است.

وی بیان کرد: با هدف تشدید بازرسی در حوزه آرد و نان، لبنیات و روغن موتور، با همکاری ارگان ها و سازمان های ذیربط، بازرسی از نانوایی های زنجیره ای و توزیع کنندگان روغن و عمده فروشان موتور انجام شد. در استان منجر به پلمپ برخی از نانوایی های متخلف و تشکیل پرونده برای برخی از فروشندگان روغن موتور و شرکت های لبنی شده است.

رحیمی آذر از آغاز اجرای طرح نوروزی تعزیرات حکومتی از ۲۴ اسفندماه خبر داد و گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در این طرح تمامی مراکز تولید، توزیع و عمده فروشی تحت نظارت و بازرسی قرار خواهند گرفت. با گشت های مشترک و متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: 2 هزار و 388 پرونده از مجموع 10 هزار پرونده وارده به تعزیرات حکومتی در 11 ماه سال جاری مربوط به تخلفات اتحادیه نانوایی ها بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.