افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

مجلس جدید رویکردی تحول آفرین و انقلابی تر از مجلس فعلی خواهد داشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 223007
مجلس جدید رویکردی تحول آفرین و انقلابی تر از مجلس فعلی خواهد داشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد منان رئیسی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گفتمان جدید و رویکرد تحول آفرین در این دوره از انتخابات مشکل مردم است و ما به یکی از مهمترین دغدغه های مردم توجه داریم و مسکن امروز مشکل مردم است. مشکل اساسی جامعه و مردم نیز […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد منان رئیسی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گفتمان جدید و رویکرد تحول آفرین در این دوره از انتخابات مشکل مردم است و ما به یکی از مهمترین دغدغه های مردم توجه داریم و مسکن امروز مشکل مردم است. مشکل اساسی جامعه و مردم نیز هست.» در این زمینه دیدند که صداقت و نیت ما و تلاش خالصانه دوستان دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی بیان کرد: این تصور غلط وجود دارد که شهرنشینی فشرده و عمودی سود بیشتری نسبت به افقی دارد، ارزشی ندارد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: اگر افقی سازی در حوزه ساخت و ساز محور اصلی باشد و اگر کمربند شهری باز شود و زمین در اختیار مردم قرار گیرد افرادی هستند که متضرر می شوند و این باعث اعتراض این افراد می شود.

مردمی شدن مسکن تنها راه حل تحقق وعده 4 میلیونی دولت است

وی افزود: تنها راه تحقق وعده 4 میلیون مسکن در دولت سیزدهم مردمی سازی است که مغفول مانده است.

رئیسی ادامه داد: قصد من این است که جلوی رشد قیمت زمین را بگیرم که در سی سال گذشته بیش از هر چیز دیگری افزایش یافته است و منطقی نیست. در کشوری که این همه زمین دارد، قیمت زمین باید گرانتر از هر چیز دیگری باشد.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی تصریح کرد: در ایام انتخابات هیچ قولی نداده ام و تا جایی که بتوانم تلاش می کنم راه آهن را به ویژه در حوزه مسکن تغییر دهم و این امر مستلزم آن است. کمک رسانه ها و مردم

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن، اصل بر توسعه افقی است. مگر اینکه در یک شهر امکان جغرافیایی نداشته باشیم و امکان فیلمبرداری یک نسخه برای همه کشورها وجود نداشته باشد.

این استاد دانشگاه افزود: در برخی از مناطق کشور مانند شمال که مزارع کشاورزی وجود دارد نمی توان رویکرد افقی سازی را رعایت کرد اما این وضعیت در قم وجود دارد.

مجلس جدید رویکرد تحول آفرین و انقلابی تری نسبت به مجلس فعلی خواهد داشت

رئیسی با بیان اینکه مجلس جدید رویکرد تحول آفرین و انقلابی تری نسبت به مجلس فعلی خواهد داشت افزود: امیدوارم در این مجلس افراد صاحب نظر حضور داشته باشند. ما با دید علمی می توانیم موضوعات مختلف را پیش ببریم.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی همچنین درباره فعالیت خود در شهرداری تهران گفت: زاکانی انسان نجیب و محترمی است و ورود او به شهرداری را اشتباه می دانم. چون اداره شهرداری از وزارتخانه ها سخت تر است و واگذاری آن به شهرداری تهران تصمیم درستی نبود.

وی با بیان اینکه از شهرداری تهران استعفا نداده است، افزود: به دلیل انتقاداتی که در حوزه شهرسازی و پراکندگی شهری وجود دارد، ادامه همکاری با شهرداری تهران ممکن نشد و هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که زمینه برای ادامه همکاری وجود ندارد و زمانی که از مرکز مطالعات شهرسازی شهرداری تهران خارج شدم، چندین پیشنهاد مسئولیت داشتم که نپذیرفتم.

در مجموع امتیاز خوبی به شهردار قم نمی دهم

منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی، در خصوص عملکرد شهردار قم، نحوه مدیریت شهر را نه در جهت پیشرفت، بلکه توسعه دانست و اظهار داشت: ارزیابی من از مدیریت شهری قم است. مثبت نیست و من کمتر شهرداری را دیده ام که بیش از توسعه نگاه به پیشرفت داشته باشد، محور و حاکمان در این موضوع باید عوض شوند و باید دید چقدر به مردم آرامش داده ایم.

رئیسی افزود: من فکر می کنم تا زمانی که درآمد شهر بر اساس عوارض ساخت و ساز باشد، این نگاه درستی برای مدیریت نیست و در این دوره ها همه دولت ها تراکم فروختند.

پروژه مونوریل نماد ناکارآمدی مدیران است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مونوریل در نگاه اول به صرفه نیست افزود: یکی از هزینه های پنهان مونوریل این است که سرمایه اجتماعی در مبدأ انقلاب اسلامی را ذوب می کند و این پروژه به نمادی تبدیل شده است. ناکارآمدی مدیران جمهوری اسلامی ایران.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی تاکید کرد: راه اندازی مونوریل امکان پذیر نیست و کنار گذاشتن آن نیز نشان دهنده این است که سرمایه اجتماعی مردم در حال نابودی است و دولت باید به این پروژه به عنوان یک پروژه ملی نگاه کند. . پروژه و تلاش می کنیم در کمیسیون عمران تصمیم گیری کنیم. برای این پروژه خوبه

رئیسی ادامه داد: محور توسعه قم به سمت جنوب است و این پروژه می تواند شمال را به جنوب قم متصل کند که در این صورت توجیه پذیر خواهد بود.

وی گفت: سیستم حمل و نقل عمومی در سراسر دنیا مختلط است و در قم که شاهد جمعیت و تراکم بالا هستیم باید از شیوه های مختلف حمل و نقل استفاده شود.

این استاد دانشگاه گفت: من مواضع روشنی در مورد مسائلی مانند عفاف و حجاب دارم و این حکم خدا و قانون کشور است اما باید هوشمندانه این موضوع پیگیری شود.

ما به دنبال ایجاد یک شبکه نخبگان هستیم.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی گفت: رویکرد ما به مسائل فرهنگی و اجتماعی عمدتاً معطوف به آثار است و کمتر علت را دیده ایم و نگاه من به آسیب های اجتماعی و فرهنگی از جمله فضای مجازی است. ، یک بینش علت گرا است.

رئیسی گفت: به دنبال ایجاد شبکه نخبگانی هستیم تا از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف در قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

وی تصریح کرد: سبک زندگی مطالباتی دارد و امروز فضای مجازی لازمه جامعه است و رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به این موضوع دارند و معتقدم حاکمیت فرهنگی کشور باید در حوزه محتوایی و محتوایی حاکم باشد. گفتمان مسلط باید در خدمت آرمان های انقلاب اسلامی باشد و من مخالف فیلترینگ با این شرایط هستم.

منتخب مردم قم در انتخابات شورای اسلامی شهر قم گفت: تمرکز ما عدم دخالت در غزل و نصب مدیران است اما با توجه به اینکه تعداد نخبگان در استان زیاد است مشکلی نیست. برای ارائه افراد کارآمد

این استاد دانشگاه همچنین بیان کرد: به طرح شفافیت رای می دهم و سعی می کنم در قم بمانم.

رئیسی همچنین گفت: امروز رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است و من نه تنها نماینده کسانی هستم که به من رای داده اند یا به من رای نداده اند، بلکه نماینده مردمی هستم که حتی در انتخابات شرکت نکرده اند و در این امر باعث می شود مدیریت از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف و برنامه ها تلاش کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.