افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » سازمان تامین اجتماعی به دنبال خرید پرسپولیس است

  • کد خبر : 222904
اسمارتک نیوز » سازمان تامین اجتماعی به دنبال خرید پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محرابی مدیرعامل سازمان در خصوص مالکیت باشگاه پرسپولیس اظهارنظرهای قابل توجهی کرد و در پایان تاکید کرد که واگذاری این باشگاه به تامین اجتماعی یک سقوط از کف است. سوراخ اما حالا پس از گذشت یک روز از سخنان محرابی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیانیه ای را در سایت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محرابی مدیرعامل سازمان در خصوص مالکیت باشگاه پرسپولیس اظهارنظرهای قابل توجهی کرد و در پایان تاکید کرد که واگذاری این باشگاه به تامین اجتماعی یک سقوط از کف است. سوراخ اما حالا پس از گذشت یک روز از سخنان محرابی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیانیه ای را در سایت خود منتشر کرده است که در آن تصمیم دولت برای واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی تلویحا مورد حمایت این سازمان قرار گرفته است.

در بیانیه تامین اجتماعی درباره مالکیت پرسپولیس آمده است: پس از برخی سوء تفاهم ها و حواشی ایجاد شده در خصوص مصاحبه یکی از مدیران تامین اجتماعی در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس، این سازمان اعلام می کند که به نظر می رسد برخی موارد را ایجاد کرده است. سوء تفاهم از بخشی از مصاحبه مذکور و موجب سردرگمی برخی از هواداران شده است، لذا با احترام به هواداران پرشمار و محترم این باشگاه بزرگ، تاریخی و پرطرفدار، این سازمان حمایت خود را از رویکرد اعتلای و اعتلای این رشته اعلام کرده است. ورزش حرفه ای که ارتباط مستقیمی با سلامت و نشاط عمومی جامعه دارد و باشگاه های پرطرفداری مانند پرسپولیس و استقلال با سرمایه های بزرگ و پرافتخار کشور دیدار کنید در این راستا با احترام و درود بر اصل شفافیت، اجتماعی سازمان حراست با تاکید بر رعایت سیاست های کلان و راهبردی کشور در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و همچنین خواسته های مدیریت بین بخشی در موضوع مذکور، اعلام می دارد که هرگونه تصمیمی که منجر به رشد و اعتلای ورزش در کشور شود. و افزایش سرمایه اجتماعی؛ پشتیبانی می کند.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.