افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

آرایش طبیعی و جذاب مناسب مدرسه و دانشگاه.

  • کد خبر : 222886
آرایش طبیعی و جذاب مناسب مدرسه و دانشگاه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چهره یک خانم در هر شرایطی باید زیبایی خاص خودش را داشته باشد. شاید بهتر باشد منظورمان را درست تر بیان کنیم. دیدن یک خانم زیبا در حال آرایش زیاد مناسب نیست و ایده آل ترین پروسه این است که من و شما ابتدا مراقب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چهره یک خانم در هر شرایطی باید زیبایی خاص خودش را داشته باشد. شاید بهتر باشد منظورمان را درست تر بیان کنیم. دیدن یک خانم زیبا در حال آرایش زیاد مناسب نیست و ایده آل ترین پروسه این است که من و شما ابتدا مراقب پوست خود باشیم. به طراوت و چین و چروک آن توجه کنید و با داشتن روتین پوستی و استفاده از محصولات مناسب، چهره ای تمیز و بدون آکنه به نمایش بگذارید.

اما برخی از زنان هستند که از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به جوش هستند و این چیزی نیست که بتوان به طور کامل و قطعی از آن پیشگیری کرد. به همین دلیل به دنبال ترفندهایی می گردیم که به ما کمک کند چهره ای طبیعی داشته باشیم و لکه های صورت را نامرئی کنیم. بهترین آرایش برای مدرسه و دانشگاه، آرایشی است که خیلی شخصی نباشد، در حین انجام کاری کاری انجام داده باشید و هیچ ایرادی در آن ذکر نشده باشد و در واقع چهره ای معمولی و آراسته داشته باشید. می پرسید چه کارکردی؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

صورت خود را به طور کامل با یک پاک کننده مناسب بشویید. مرطوب کننده را فراموش نکنید!

در واقع، زمانی که صورت شما عاری از آلودگی باشد، پوست شما بهتر به نظر می رسد! پس اولین قدم را بردارید و شوینده مناسب خود را پیدا کنید و صبح به صبح و همچنین شب از مواد شوینده فوم یا ژل خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که از شوینده های قوی حاوی الکل استفاده نکنید و از طرفی اگر پوست شما مستعد آکنه است، محصولات بدون عطر بخرید! فراموش نکنید که پوست هیدراته در واقع بهترین بوم برای آرایش شماست. یک کرم مرطوب کننده بدون چربی که صورت شما را چرب نمی کند. هر زمان که از مرطوب کننده استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که یک دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود.

آرایش طبیعی

از یک پایه شفاف استفاده کنید؛ بهترین شغل

اگر پوستی درخشان و یکدست می خواهید، باید راه را بلد باشید. به عنوان مثال، از کرم پودر یا آرایش سنگین استفاده نکنید، زیرا آنها چهره شما را به شکلی کاملا غیر طبیعی نشان می دهند. از یک کرم پودر سبک و شفاف مانند کرم بی بی یا مرطوب کننده رنگی کمک بگیرید، زیرا آنها پوستی طبیعی و بدون لک به شما می دهند.

از کرم های همرنگ پوست خود استفاده کنید و فراموش نکنید که اگر قرار است از انگشتان دست خود برای مالیدن کرم روی پوست خود استفاده کنید، ابتدا دست های خود را بشویید، به خصوص اگر پوست شما مستعد آکنه است. استفاده از پرایمر قبل از فونداسیون می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

آرایش طبیعی

لکه دارید با کانسیلر بپوشانید

اول اینکه کانسیلر می تواند تمام عیوب پوست را پاک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی کانسیلر را با یک برس کوچک روی لکه ها بمالید و سپس آن را مخلوط کنید تا لکه را بپوشاند.

فراموش نکنید که هرگز از کانسیلر زیاد استفاده نکنید زیرا می تواند ظاهر طبیعی شما را خراب کند.

آرایش طبیعی

یک رژگونه نمکی روی صورت خود بزنید.

گونه های خود را با رنگ هلویی و صورتی یا رژگونه تازه کنید. کمی از آن ها را روی سیب های گونه خود بمالید و سپس با دست یا برس نرم مخصوص پخش کنید.

حالا سیب کجاست؟ جلوی آینه بنشینید و سپس لبخند بزنید، آن تکه رنگ لب که زیر چشمان شما می افتد در واقع سیب گونه شماست و اگر آن را با رژگونه یا ته رنگ رنگ کنید، قطعا زیبایی چهره شما را کامل می کند.

آرایش طبیعی

مژه های فر زیباتر از مژه های صاف معمولی هستند.

وقتی مژه های شما در حالت طبیعی خود هستند و به حال خود رها می شوند، واقعا زیبا نیستند و از زیبایی چهره شما می کاهند. بنابراین بهتر است قبل از آرایش لب، مژه های خود را فر کنید و سپس کمی ریمل بزنید تا چشمانتان زیباتر شود.

آرایش طبیعی

استفاده از بالم لب یا براق کننده را فراموش نکنید، نیمی از آن گران است!

لب های طبیعی به خودی خود شگفت انگیز به نظر می رسند، بنابراین ممکن است کمی براق بودن تمام چیزی باشد که برای تکمیل ظاهر خود نیاز دارید! برای درخشندگی کمی بیشتر، از برق لب شفاف یا طبیعی استفاده کنید. بالم لب رز یک راه طبیعی و عالی برای افزودن رنگ طبیعی به لب های شماست.

آرایش طبیعی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.