افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

دیدار امیر عبداللهیان با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

  • کد خبر : 222875
دیدار امیر عبداللهیان با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

آفتاب نیوز: وزیر امور خارجه کشورمان از پاسخ فوری دبیرکل به درخواست جمهوری اسلامی ایران و برخی کشورهای اسلامی دیگر مبنی بر برگزاری نشست فوق‌العاده شورای وزیران تشکر کرد. امیر عبداللهیان مسئله فلسطین را مسئله اساسی و محوری جهان اسلام دانست و بر لزوم تلاش قویتر و موثرتر سازمان همکاری برای پایان هر چه سریعتر […]

آفتاب نیوز:

وزیر امور خارجه کشورمان از پاسخ فوری دبیرکل به درخواست جمهوری اسلامی ایران و برخی کشورهای اسلامی دیگر مبنی بر برگزاری نشست فوق‌العاده شورای وزیران تشکر کرد.

امیر عبداللهیان مسئله فلسطین را مسئله اساسی و محوری جهان اسلام دانست و بر لزوم تلاش قویتر و موثرتر سازمان همکاری برای پایان هر چه سریعتر جنایت جنگی علیه مظلوم فلسطین تاکید کرد. مردم، به ویژه فاجعه انسانی در غزه.

وی اجلاس کنونی غزه را همزمان با تداوم وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه برشمرد و تاکید کرد: لازم است کشورهای اسلامی شرکت کننده در این اجلاس پیامی قوی و بازدارنده به رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی ارسال کنند. حامیان آن تصمیمات قاطع می گیرند: به این نسل کشی وحشیانه پایان دهید.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با ابراز خرسندی از روند تعاملات و رایزنی‌های جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی، بویژه تماس‌ها و رایزنی‌های مشترک با ابرار دبیرکل، از تداوم آن استقبال کرد. این رایزنی ها و همکاری ها با توجه به ابعاد و نتایج مثبت.

آقای حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز از موضع مستحکم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و ابتکار و مشارکت وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار قدردانی کرد. . تبیین برخی تلاش ها و اقدامات سازمان همکاری اسلامی در خصوص تحولات فلسطین و آمادگی آن برای اجرای مجدانه تصمیمات شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.