افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

آغاز نمایشگاه بهاره تهران با حضور روسای اتحادیه و دولت

  • کد خبر : 222872
آغاز نمایشگاه بهاره تهران با حضور روسای اتحادیه و دولت

به گزارش بازار، در نمایشگاه و جشنواره بهاره ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز نوروز و سفره افطار شهروندان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. این نمایشگاه و جشنواره فروش با حمایت اتاق اصناف و اصناف تهران و مشارکت جامعه اصناف پایتخت در شش نقطه تهران برگزار می شود. این جشنواره […]

به گزارش بازار، در نمایشگاه و جشنواره بهاره ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز نوروز و سفره افطار شهروندان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

این نمایشگاه و جشنواره فروش با حمایت اتاق اصناف و اصناف تهران و مشارکت جامعه اصناف پایتخت در شش نقطه تهران برگزار می شود.

این جشنواره با هدف تامین کالاهای مورد نیاز خانواده های تهرانی و با هدف کمک به حفظ قدرت خرید قشر ضعیف جامعه و جبران بخشی از افزایش قیمت ها برگزار می شود.

در جشنواره و نمایشگاه بهاره ماه مبارک رمضان تهران که در شش نقطه برگزار می شود، اقلامی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی کوچک و لوازم آشپزخانه و همچنین انواع خواربار و مواد غذایی از جمله محصولات اساسی به نمایش گذاشته شده است. . محصولاتی مانند برنج، روغن، شکر، گوشت و مرغ با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، با تصمیم رئیس تنظیم بازار، نمایشگاه و جشنواره بهاره در پنج نقطه پایتخت از 24 اسفند آغاز و تا 4 اسفند ادامه خواهد داشت. ساعات کار نمایشگاه در ماه مبارک رمضان از ساعت 15 الی 22 خواهد بود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه های بهاره تهران در محدوده غرب پارک ارم، منطقه شرق (تهرانپارس) فرهنگسرای اشراق، مجموعه مصلی امام خمینی (ره) و تالار حجاب در مرکز شهر دایر است. ولایت. پارک و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب و در تهران برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه و ضیافت بهاره ماه مبارک رمضان، عرضه محصولات در 6 مجموعه اعلام شده زیر نظر اتاق اصناف و اصناف است و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود و نمایشگاه های دیگر ممکن است در شهر تهران برگزار شود، مورد تایید نبوده و اصناف تهران کنترلی بر کیفیت و قیمت آنها ندارند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه فردا چهارشنبه 25 اسفندماه با حضور مقامات دولتی و بازرگانی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.