افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

چک 2 میلیاردی برای خرید باشگاه پرسپولیس صادر شد

  • کد خبر : 222789
چک 2 میلیاردی برای خرید باشگاه پرسپولیس صادر شد

یکی از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چکی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان درخواست تملک 51 درصد از سهام پرسپولیس را کرد. بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل و فصل موضوع مالکیت مشترک با استقلال مدت هاست مطرح شده اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. […]

یکی از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چکی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان درخواست تملک 51 درصد از سهام پرسپولیس را کرد.

بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل و فصل موضوع مالکیت مشترک با استقلال مدت هاست مطرح شده اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. پرسپولیس در آستانه واگذاری به تامین اجتماعی بود اما این سازمان در آخرین لحظات کنار کشید تا مشکل مالکیت دو باشگاه باقی بماند.

رصد خبرنگار تسنیم نشان می دهد شرکت توسعه رفاه فردیس که زیر نظر بانک رفاه زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کند، چکی به مبلغ 2.1 میلیارد تومان تنظیم و درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را کرده است. .

این اتفاق تقریباً دو ماه پیش رخ داد و این شرکت که یک شرکت خصوصی و زیرمجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی است، اقدام به تصاحب 51 درصد سهام پرسپولیس کرد و آن را سقوط از چاه به داخل چاه توصیف کردند. خوب.” ، این موضوع فعلا متوقف شده است.

صولت مرتضوی وزیر کار در عین حال امروز در این خصوص گفت: اگر افتخار واگذاری سهام پرسپولیس نصیب سازمان تامین اجتماعی شود، وجوه ما با قوت حضور خواهد داشت.

با این شرایط و با چراغ سبز وزیر کار باید دید مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال تا قبل از 20 فروردین 1403 که آخرین مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیاست، حل می شود یا خیر./ تسنیم

تعهد مالی پرسپولیس 4 میلیارد کاهش یافت

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تعهدات مالی این باشگاه نسبت به ابتدای سال مالی 4 میلیارد تومان کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان بورس اعلام کرد با توجه به عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل، مبلغ 4 میلیارد تومبی از تعهدات مالی باشگاه نسبت به ابتدای فصل کاهش یافته است.

پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده لو، آستون ارونوف و عیسی آل کثیر را به خدمت گرفت و محمد عمری، میلاد سرلک، نبیل بهاوی و شهاب زاهدی از این باشگاه جدا شدند.

سلطان مرتضوی:

از استقلال و پرسپولیس استقبال می کنیم/ به نجات این باشگاه ها کمک کنید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی در نشست با خبرنگاران درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: با توجه به ایراداتی که سازمان های نظارتی جهانی در خصوص مالکیت دولتی داشته اند، تصمیم گرفته شده سهام این شرکت ها واگذار شود. از این دو شرکت

وی افزود: اگر افتخار سهامدار اصلی پرسپولیس را داشته باشیم از سرمایه های ما استقبال می شود و معتقدیم این باشگاه ها نه تنها می توانند خودکفا باشند بلکه درآمدزایی هم داشته باشند. اگر این باشگاه ها با مدیریت صحیح اداره شوند، هم هواداران و هم مدیریت خوب کمک می کنند و ما به عنوان سرمایه اجتماعی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس کمک می کنیم تا از این وضعیت از محل مسئولیت های اجتماعی که شرکت های وابسته به صندوق های بازنشستگی هستند خارج شوند. . مشمول جرایم نهادهای نظارتی بین المللی نباشند.

وزیر رفاه با بیان اینکه با افتخار از این گروه ها استقبال خواهیم کرد، گفت: به دنبال ایجاد یک گروه شرکتی هستیم که همه در آن شرکت کنند زیرا این تیم ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: ما در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سهامدار برخی از شرکت های خود هستیم و هر جا که سهامدار باشیم کمک می کنیم. دولت معتقد است که تیم های فوتبال و سایر تیم ها سرمایه های این کشور هستند و باید به رشد آنها کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.